آکادمی هلاکوئی
1399/10/19
00:00
مدیر عامل ریپل: “سعی کردیم با SEC به توافق برسیم”

طبق گفته مدیر عامل شرکت ریپل، برد گارلینگ…

طبق گفته مدیر عامل شرکت ریپل، برد گارلینگ هاوس، شرکت وی سعی کرده با کمیسیون بورس و اوراق بهادار SEC به توافق برسد، اما بی نتیجه بوده است.


در ماه دسامبر(دی ماه)، SEC یک دادخواست علیه ریپل، گارلینگ هاوس و هم بنیانگذار آن، کریس لارسن به دلیل نقش آنها در فروش غیر قانونی ۱.۳ میلیارد دلار XRP تشکیل داد. SEC در بیانیه مطبوعاتی گفت: “متهمان عرضه ، فروش یا هر گونه استثنایی را ثبت نکرده اند که این نقض شروط ثبت قوانین بورس و اوراق بهادار فدرال است.”


گارلینگ هاوس امروز در یک رشته توییت، به تلاش شرکت ریپل برای حل و فصل دعوی اشاره کرد و اظهار داشت: “نمی توانم وارد جزییات شوم، اما بدانید که ما تلاش کردیم و بازهم تلاش خواهیم کرد با مدیریت جدید SEC به نوعی این مسیله را حل کنیم تا جامعه XRP بتواند به نوآوری خود ادامه دهد، از مشتریان محافظت شود و نظام بازار حفظ شود.”


Garlinghaouse - مدیر عامل ریپل:

مدیر عامل ریپل همچنین سعی کرد به پرسش ها در مورد اینکه آیا این شرکت برای لیست کردن XRP به صرافی ها پول پرداخت کرده یا خیر، پاسخ دهد و اظهار داشت: “XRP بین ۳ تا ۵ دارایی دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار قرار دارد و ۹۵ درصد معاملات این دارایی خارج از آمریکا انجام می شود؛ ریپل هیچ کنترلی بر اینکه XRP کجا لیست شود، نداشته است. این یک دارایی متن باز و غیرمتمرکز است.”


این پاسخ برای برخی از ناظران از جمله هیلی لنون Hailey Lennon ، شریک اندرسون کیل Anderson Kill کافی نبود، برای همین پرسید: “این یعنی نه؟ به صرافی ها پول داده شده بود؟”


Grarling house - مدیر عامل ریپل:

پرسش های دیگری هنوز وجود دارد و ریپل به زودی فرصت پاسخگویی به آنها را خواهد داشت. یک کنفرانس پیش دادگاهی(دادگاه مقدماتی) برای ماه آینده برنامه ریزی شده است. گارلینگ هاوس در مورد اینکه چرا Ripple هنوز به SEC پاسخ نداده، گفت: “روند قانونی ممکن است به کندی پیش برود! ممکن است اوضاع آرام به نظر برسد، اما در پشت صحنه اتفاقات زیادی در حال وقوع است. ما ظرف چند هفته آینده، پاسخ اولیه خود را ارایه خواهیم داد.”


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسیولیت آن با آکادمی هلاکویی نمی باشد.


منبع: decrypt




انتهای خبر

0
0