آکادمی هلاکوئی
1401/05/08
11:20
مدیریت دارایی شواب ETF مرتبط با رمزارز را راه اندازی می کند

مدیریت دارایی شواب(Schwab)، بازوی مدیریت دارایی غول مالی…

مدیریت دارایی شواب(Schwab)، بازوی مدیریت دارایی غول مالی چارلز شواب(Charles Schwab)، یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) راه اندازی کرده است که در زمینه شرکت های مرتبط با ارزهای دیجیتال است.


در اطلاعیه روز جمعه، شواب گفت که انتظار می رود ETF رمزارزی موضوعی آن برای معامله در Arca بورس نیویورک تحت عنوان STCE در ۴ آگوست(۱۳ مرداد) در دسترس باشد.


احتمالا چون کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده یا SEC به ETFهایی که در رابطه مستقیم بیت کوین (BTC) هستند چراغ سبز نشان ندهد، صندوق شواب به طور غیرمستقیم از طریق شرکت ها در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری خواهد کرد. شواب گفت که این شرکت‌ها شامل شرکت‌هایی می‌شوند که در استخراج و استیکینگ و همچنین کسانی که برنامه‌های کاربردی در بلاک چین یا فناوری دفتر کل توزیع شده را توسعه می‌دهند.


دیوید باتست(David Botset)، مدیر عامل مدیریت دارایی شواب و رئیس بخش مدیریت محصول و نوآوری دارایی شواب گفت: برای سرمایه گذارانی که علاقه مند به قرار گرفتن در ارزهای دیجیتال هستند، یک اکوسیستم کامل وجود دارد که باید در نظر بگیرند زیرا شرکت های بیشتری به دنبال کسب درآمد مستقیم و غیرمستقیم از ارزهای دیجیتال هستند.


راه‌اندازی پیش‌بینی‌شده ETF مرتبط با کریپتو به دنبال اعلام این شرکت از یک ETF اقتصاد رمزارزی در ماه مارس(اسفند ۱۴۰۰) بود.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0