آکادمی هلاکوئی
1400/10/23
10:30
وکیل ارشد ریپل از SEC می‌خواهد تا هر چه سریع‌تر به پرونده رسیدگی کند

استوارت آلدروتی (Stuart Alderoty)، مشاور عمومی ریپل، در…

استوارت آلدروتی (Stuart Alderoty)، مشاور عمومی ریپل، در یک موضوع اخیر در توئیتر، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده را به بازی کردن و ایجاد تاخیر متهم کرد. او از کمیسیون خواست تا پرونده را «هرچه سریع‌تر» پیش ببرد.



Screenshot 2022 01 13 at 10 09 59 Ripples Top Lawyer Urges SEC to Move Case as Swiftly as Possible 300x263 - وکیل ارشد ریپل از SEC می‌خواهد تا هر چه سریع‌تر به پرونده رسیدگی کند

گری گنسلر، رئیس SEC اخیرا از یک استعاره فوتبال برای برجسته کردن اجرای قوانین استفاده کرده است. او در توئیتی نوشت که تیم‌ها بدون ترس از جریمه‌ها شروع به زیر پا گذاشتن قوانین می‌کنند که باعث ناعادلانه شدن بازی می‌شود.



Screenshot 2022 01 13 at 10 10 04 Ripples Top Lawyer Urges SEC to Move Case as Swiftly as Possible 300x283 - وکیل ارشد ریپل از SEC می‌خواهد تا هر چه سریع‌تر به پرونده رسیدگی کند

با این حال، آلدروتی، SEC را به دلیل استفاده از امکان “نظارت از طریق اجرا” به منظور دستیابی به پیروزی مورد انتقاد قرار داد و ادعا کرد که زمینه بازی ناهمواری ایجاد می‌کند. براد گارلینگ هاوس، مدیر عامل ریپل نیز، اخیرا جی کلیتون، رئیس سابق SEC را به دلیل دریافت یک رمزارز پرطرفدار پس از تلاش برای خفه کردن صنعت با شکایت دقایق آخر علیه ریپل، مورد انتقاد قرار داده است.


به دلیل بدتر شدن شرایط بیماری همه گیری، ریپل و کمیسیون SEC اخیرا نامه ای مشترک ارسال کردند و از قاضی سارا نتبرن خواستند تا مهلت کارشناسی را تا ۲۸ فوریه (۹ اسفند) به تعویق بیندازد. در حال حاضر قرار است تعیین کارشناس در ۱۹ ژانویه (۲۹ دی) به پایان برسد، اما به طور گسترده انتظار می رود قاضی پیشنهاد تاخیر برای تعیین کارشناس را بپذیرد.


ریپل همچنین انتظار دارد که حکم دادگاه در مورد درخواست خود برای به دست آوردن اسناد داخلی SEC را دریافت کند، که احتمالا می تواند توضیح دهد که چرا به اتریوم توسط SEC فرصت داده شده است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: U.today

انتهای خبر

0
0