آکادمی هلاکوئی
1400/06/04
00:00
مشتریان Vast Bank اکنون می توانند بیت کوین و چند آلتکوین دیگر را مستقیما از این بانک خریداری کنند

یک بانک خانوادگی در اوکلاهاما به اولین بانک…

یک بانک خانوادگی در اوکلاهاما به اولین بانک خصوصی با امتیازات فدرال تبدیل شده است که امکان دسترسی مستقیم به ارزهای رمزنگاری شده را برای مشتریان خود فراهم کرده است.


به تازگی Vast Bank اوکلاهاما برنامه جدیدی را معرفی کرده است که به مشتریان این بانک اجازه می دهد به طور مستقیم از این بانک برای خرید بیت کوین، اتریوم و پنج آلتکوین دیگر اقدام کنند.


مشتریان این بانک می توانند از طریق برنامه Vast Bank Crypto Banking، طیف وسیعی از ارزهای رمزنگاری شده از جمله بیت کوین (BTC)، بیت کوین کش (BCH)، کاردانو (ADA)، اتریوم (ETH)، لایت کوین (LTC)، اورکید (OXT) و الگوراند(ALGO) را خریداری کنند. ضمن اینکه مشتریان می توانند سبد دارایی های خود را در هر زمان و هر مکان، از طریق این برنامه تلفن همراه مدیریت نمایند.


تیم دارایی های دیجیتالی Vast Bank اعلام کرده است که به طور مستمر، کوین های جدیدی را برای افزودن به این پلتفرم ارزیابی می کند. گفتنی است که سرویس بانکداری رمزنگاری Vast Bank با مشارکت استراتژیک آن با صرافی کوین بیس (Coinbase) و شرکت نرم افزاری SAP پشتیبانی می شود.


این برنامه جدید دومین نقطه عطف در حوزه رمزنگاری برای بانک بزرگ Vast Bank است که از سال ۱۹۸۲ تاکنون در حال فعالیت می باشد. اوایل امسال این بانک برای اولین بار قابلیت خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شده را در کنار یک حساب جاری سنتی برای مشتریان خود فراهم کرده بود.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: dailyhodl


انتهای خبر

0
0