اقتصاد آنلاین
1399/12/18
09:53
سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش در بورس امروز/ برچیده شدن صف فروش لیدرهای بازار

خالص سفارشات فروش سهام در بورس امروز از رقم ۴هزار و ۱۶۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت خودرو و ساخت قطعات بیش از سایرین بود و همچنین سهام گروه دارویی برکت ۱۶۰میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

اقتصاد آنلاین – امیر مهدی زاده ؛ در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۷۸۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش چهار هزار و ۹۳۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به چهار هزار و ۱۶۰میلیارد تومان می‌رسد.


تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «برکت»، «دی» و «پتایر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام گروه دارویی برکت حدود ۱۶۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «وسپهر»، «غگیلا» و «رافزا» در نوبت انتظار است.


ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع حدود ۶۰۰میلیارد تومان (۷۷درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۷۷۰میلیارد تومان (۱۶درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۷نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۶۳نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف بازرسی مهندسی و صنعتی ایران (خبازرس) به ۶درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.


«خودرو و ساخت قطعات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۴۴۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «مواد و محصولات دارویی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۳۷۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» با تقاضای خرید ۱۰۰میلیارد تومانی همراه است.


این جدول حدود ۱۸درصد از پنج هزار و ۷۱۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۳۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۵۶۰درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۶هزار و ۷۴۰میلیارد تومان خواهد رسید.


برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آن‌ها کلیک کنید


برترین صفوف 99.12.18 LQ
نقشه صفوف 99.12.18 LQ
انتهای خبر

0
0