اخبار سایت بورس تهران
1400/07/19
12:56
بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی مورخ ۱۹ مهر ماه

بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی امروز دوشنبه مورخ ۱۹ مهر ماه اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران به نقل از مدیریت عملیات بازار، نماد معاملاتی شرکت های ایران مرینوس (نمرینو۱) سیمان سفیدنی‌ریز (سنیر۱) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، به مدت ۶۰ دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می گیرند و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت. ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال ( codal.ir ) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.


توقف نمادهای (ثبهساز۱)،(وبهمن۱) و (ولیز۱) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب


نماد معاملاتی شرکت های بهساز کاشانه تهران (ثبهساز۱)، سرمایه‌گذاری‌بهمن (وبهمن۱) و لیزینگ‌ایران (ولیز۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردیدند. نماد مذکور حداکثر تا ساعت ۱۰ روز معاملاتی جاری با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهند شد.


بازگشایی نماد معاملاتی (ثبهساز)


نماد معاملاتی شرکت بهساز کاشانه تهران(ثبهساز)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشد.


بازگشایی نمادهای معاملاتی(کحافظ)،(کحافظح)


نماد معاملاتی شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ (کحافظ)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، حق تقدم شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ(کحافظح) با توجه به بازگشایی نماد اصلی، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشند.


بازگشایی نماد معاملاتی (فارس)


نماد معاملاتی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس(فارس) با توجه به اعلام تنفس مجامع عمومی عادی سالیانه و عمومی فوق العاده، با محدودیت دامنه نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشد. همچنین ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال ( codal.ir ) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.



انتهای خبر

0
0