بورسینه
1400/01/23
09:45
🔹در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۲۲۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش پنج هزار و ۲۴۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروش...

🔹در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۲۲۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش پنج هزار و ۲۴۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به پنج هزار و ۲۰میلیارد تومان می‌رسد.



🔹تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش #وآیند، #تپکو و #خساپا به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده ۲۷۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید #غگیلا، #سیتا و #قیستو در نوبت انتظار است.



🔹ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع حدود ۱۹۰میلیارد تومان (۸۵درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۹۷۰میلیارد تومان (۱۸درصد کل) می‌شود. همچنین حجم صف‌های خرید در ۶نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۵۸نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف شیر پاستوریزه پگاه گیلان (#غگیلا) به ۱۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.



🔹«خودرو و ساخت قطعات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۴۰۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۳۶۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر هیچ گروهی با تقاضای خرید همراه نشد.



🔹این جدول حدود ۱۸درصد از پنج هزار و ۴۶۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در حدود ۸۹۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۶۱۶درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۶هزار و ۳۵۰میلیارد تومان خواهد رسید.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0