آکادمی هلاکوئی
1400/02/06
10:40
تحلیل قیمت XLM: آیا در صورت دریافت کمک هزینه برای دو پروژه جامعه استلار ، بهبود قیمت حاصل می شود؟!

استلار (XLM) اعلام کرد که دو پروژه جامعه…

استلار (XLM) اعلام کرد که دو پروژه جامعه استلار، کمک های مبتنی بر XLM دریافت می کنند. قیمت استلار ۲۰٪ افزایش یافته است ، اما صعود آن با سطوح مقاومتی سخت، از بین میروند. بسته شدن قطعی قیمت بالای ۰.۵۰ دلار، برای رسیدن به ۰.۵۸ دلار، حیاتی است.


اثرات شبکه استلار می تواند به طور قابل توجهی افزایش یابد زیرا دو پروژه ساخته شده بر روی بلاک چین XLM بودجه را از طریق صندوق ، دریافت خواهند کرد. قیمت XLM نشان می دهد حرکت صعودی آن با موانعی مواجه است.


Coinqvest و Anclap برای افزایش تاثیرات شبکه استلار


بنیاد توسعه استلار (SDF) نهایی کرده است که پروژه های Coinqvest و Anclap به عنوان بخشی از برنامه بودجه جامعه استلار، ۵,۰۰۰,۰۰۰ XLM دریافت خواهند کرد.


این پروژه ها که در محدوده بلاک چین استلار ساخته شده اند ، پردازش پرداخت بدون تورم را به معامله گران و شرکت های آرژانتین، ارائه می دهند.


در حالی که راه حل های پیشرفته پرداخت بلاک چین Conqvest برای انطباق با مقررات تلاش می کنند ، از توکن ARS Anclap که در بلاک چین استلار صادر شده است ، می‌تواند برای پرداخت هر چیزی مورد استفاده قرار گیرد.


از آنجایی که این پروژه ها با بلاکچین XLM و اجزای آن تعامل دارند ، می تواند اثرات شبکه را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و پایه های توکن پرداخت را تقویت کند.


قیمت XLM برای حرکت صعودی تر، رقابت می کند


قیمت XLM ، به دلیل بلاتکلیفی بازار ارزهای رمزپایه ، همانند بسیاری از آلت کوین های دیگر، محدود است. محدوده بالاتر از ۰.۶۰ دلار در اواسط آوریل (فروردین) شکسته شد اما نتوانست دوام بیاورد.


در نتیجه ، ارزش بازار استلار نزدیک به ۴۸٪ کاهش یافته است و در حال حاضر بالاتر از حد پایین، ۰.۴۰ دلار معامله می شود. در حالی که به نظر می رسد یک حرکت صعودی با توجه به عدم وجود روند مشخصی ، با سطوح مقاومت محکم، روبرو خواهد شد.


نقض در محدوده عرضه فوری که از ۰.۴۷ تا ۰.۵۰ دلار گسترش می یابد، در تعیین روند صعودی حیاتی است. در صورت موفقیت ، خریداران ممکن است قیمت XLM را به منطقه مورد نظر بعدی گسترش دهند که از ۰.۵۸ دلار به ۰.۶۱ دلار میباشد ، که یک صعود بزرگ ۲۰ درصدی می باشد.


استلار - تحلیل قیمت XLM: آیا در صورت دریافت کمک هزینه برای دو پروژه جامعه استلار ، بهبود قیمت حاصل می شود؟!استلار - تحلیل قیمت XLM: آیا در صورت دریافت کمک هزینه برای دو پروژه جامعه استلار ، بهبود قیمت حاصل می شود؟!

در طرف مقابل ، عدم موفقیت در محدوده عرضه یا رد شدن افزایش ۵۰٪ فیبوناچی در ۰.۵۰ دلار، ممکن است باعث حرکت نزولی شود.


اگر این مسیر نزولی فراتر از ۰.۳۸ دلار حرکت کند ، ساختار صعودی را باطل می کند و حرکت نزولی را آغاز می کند و به ۰.۳۶ دلار می رسد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0