بورس۲۴
1400/06/31
18:00
«ثرود» از طرح اقدام ملی مسکن و قرارداد سنگین خبر داد

به گزارش کدال نگر بورس ۲۴، شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود اعلام نمود نسبت به انعقاد تفاهم نامه ساخت ۵۲۸ واحد مسکونی در شهرکرد در قالب طرح اقدام ملی به صورت پیمانکاری به طرفیت اداره کل راه و شهرسازی استان چهار محال و بختیاری اقدام نموده است . مساحت کل عرصه حدود ۲۲۲۶۶ متر مربع شامل ۵۲۸ واحد مسکونی واقع در شهرکرد محله منظریه با زیربنای حدود ۷۷۶۰۰ متر مربع و بهای برآوردی ۳،۰۸۲،۶۱۴ میلیون ریال می باشد .به پیوست ابلاغ تفاهم نامه مزبور ارائه می گردد . همچنین به استحضار می رساند قرارداد مذکور هیچ گونه اثر سود و زیان برای سال مالی جاری منتهی به ۳۱/۰۶/۱۴۰۰ نداشته و اثرات مالی آن در سال های مالی آتی و از طریق گزارشات تفسیری به اطلاع بازار خواهد رسید .

«ثرود» از طرح اقدام ملی مسکن و قرارداد سنگین خبر داد

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ، شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود اعلام نمود نسبت به انعقاد تفاهم نامه ساخت ۵۲۸ واحد مسکونی در شهرکرد در قالب طرح اقدام ملی به صورت پیمانکاری به طرفیت اداره کل راه و شهرسازی استان چهار محال و بختیاری اقدام نموده است . مساحت کل عرصه حدود ۲۲۲۶۶ متر مربع شامل ۵۲۸ واحد مسکونی واقع در شهرکرد محله منظریه با زیربنای حدود ۷۷۶۰۰ متر مربع و بهای برآوردی ۳،۰۸۲،۶۱۴ میلیون ریال می باشد .به پیوست ابلاغ تفاهم نامه مزبور ارائه می گردد . همچنین به استحضار می رساند قرارداد مذکور هیچ گونه اثر سود و زیان برای سال مالی جاری منتهی به ۳۱/۰۶/۱۴۰۰ نداشته و اثرات مالی آن در سال های مالی آتی و از طریق گزارشات تفسیری به اطلاع بازار خواهد رسید .




"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0