بورس پرس
1401/03/03
00:01
سازمان بورس درخواست افزایش سرمایه ۱۵۸ درصدی شرکت بورسی را رد کرد

شرکت بورسی تولیدکننده تایر از خروج دستور کار پیشنهاد افزایش سرمایه ۱۵۸ درصدی از محل آورده نقدی با بررسی درخواست از سوی سازمان بورس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت لاستیک بارز از خروج دستور کار پیشنهاد افزایش سرمایه ۱۵۸ درصدی از محل آورده نقدی با بررسی درخواست از سوی سازمان بورس خبر داد و با توقف نماد ، آماده بازگشایی برای امروز سه شنبه شد.


براین اساس، احمد لطفی سرپرست اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه ای سازمان بورس طی نامه‌ای به مدیرعامل "پکرمان" اعلام کرد: پیرو نامه ۲۸ فروردین مبنی بر ارائه نامه قبولی سمت متعهد پذیره نویسی مربوط به افزایش سرمایه درخواستی از ۲۵۲.۶ به ۶۵۲.۶ میلیارد تومان از آورده نقدی سهامداران جدید از طریق سلب حق تقدم از سهامداران فعلی و فروش سهام فوق بصورت عام و صدور سهام جایزه برای سهامداران فعلی از محل صرف سهام با توجه به عدم ارسال مدارک و مستندات موضوع نامه و به استناد تبصره ماده ۱۱ دستورالعمل ثبت و عرضه عمومی اوراق بهادار، بررسی درخواست افزایش سرمایه شرکت از دستور کار این اداره خارج شد. در این خصوص شرکت باید نسبت به افشای موضوع در سامانه کدام اقدام کند.


رسیدگی مجدد به تقاضای این شرکت منوط به ارائه درخواست جدید به همراه مدارک و مستندات مربوط بطور کامل و همزمان است. چنانچه شرکت در نظر دارد پس از رفع موارد مندرج در نامه اعلام نواقص، مجددا نسبت به ارسال درخواست انجمن افزایش سرمایه به این سازمان اقدام کند این موضوع باید از طریق کدال اطلاع رسانی شود.


پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۲,۵۲۶,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۶,۵۲۶,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به منظور تامین بخشی از منابع مورد نیاز طرح توسعه ۴۴ هزار تنی کارخانه کرمان


انتهای خبر

0
0