رمزارز نیوز
1401/06/19
15:30
دوج کوین در کانون توجه کاخ سفید!

دوج کوین (DOGE) که در ابتدا به عنوان یک میم کوین شروع به کار کرد، همچنان در بین سرمایه‌گذاران و مقامات ارشد… مطالعه مطلب ...

دوج کوین (DOGE) که در ابتدا به عنوان یک میم کوین شروع به کار کرد، همچنان در بین سرمایه‌گذاران و مقامات ارشد دولتی محبوبیت خود را افزایش می‌دهد. در گزارش اخیر مربوط به دارایی‌های دیجیتال منتشرشده توسط دفتر سیاست علم و فناوری کاخ سفید، در مجموع ۲۰ بار به دوج کوین اشاره شده است که نشان می‌دهد مقامات دولتی کاملا نسبت به آن شناخت دارند.


اگرچه این گزارش برای کاهش تاثیر استخراج ارزهای دیجیتال بر محیط زیست منتشر شده، اما قابل‌توجه است که دوج کوین در میان دارایی‌های دیجیتال برتر قرار گرفته است.


تعجب‌آور نیست که ببینیم دوج کوین مورد توجه دفتر سیاست علم و فناوری کاخ سفید قرار گرفته است. این ارز دیجیتال از سال گذشته پس از اینکه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، علنا از این دارایی حمایت کرد، محبوبیت خود را به شدت افزایش داد. این سرمایه‌دار بزرگ آمریکایی همچنین از پرداخت‌های دوج کوینی در کسب و کارهای خود پشتیبانی کرد، بنابراین به سرمایه‌گذاران اعتماد به نفس لازم برای پذیرش این کوین را داد.


به یاد بیاورید که در ۸ می ۲۰۲۱، قیمت این رمزارز به دلیل تبلیغات گسترده‌ای که از طرف سهام‌داران برتر صنعت رمزارزها مانند ماسک و مارک کیوبن دریافت کرد، به بالاترین حد تاریخ خود یعنی ۰.۷۳ دلار رسید. با وجود از دست دادن بیش از ۹۰ درصد از ارزش خود، این رمزارز هنوز یک جامعه فعال را در پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی دارد.


اگرچه قیمت دوج کوین به شدت سقوط کرده است، اما ولادیمیر تنف، مدیر عامل Robinhood، همچنان فکر می‌کند که دوج کوین می‌تواند در صورت اتخاذ مکانیسم مناسب پیشرفت بیشتری داشته باشد. دوج کوین در حال حاضر با قیمت ۰.۰۶۴ دلار در صرافی های برتر ارزهای دیجیتال معامله می‌شود.


انتهای خبر

0
0