سنا
1400/02/26
11:32
زیان "ولیز" کاهشی شد

شرکت لیزینگ ایران در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۱۱۰۵ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، کاهش ۳۰ درصدی در زیان مشاهده می‌شود. این شرکت طی دوره ۱۲ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۸، زیان هر سهم را ۱۵۷۰ ریال اعلام کرده بود.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت لیزینگ ایران با سرمایه ۶۰۰ میلیارد ریال، صورت های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد .


شرکت لیزینگ ایران در دوره یاد شده، مبلغ ۶۶۲ میلیارد و ۹۲۴ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ ۱۱۰۵ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته کاهش ۳۰ درصدی در شناسایی زیان داشته است .


با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ یک هزار و ۹۹۰ میلیارد و ۱۸۴ میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد .


"ولیز" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۱۳۹۹، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۹۴۲ میلیارد و ۳۴ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین ترتیب مبلغ ۱۵۷۰ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود .


انتهای خبر

0
0