بورس پرس
1399/12/12
00:00
عملکرد "وپارس" با رشد ۲۱۲۰ درصدی و تحقق سود ۱۶۲ ریالی

بانک پارسیان با ارائه صورت های مالی تلفیقی حسابرسی شده نیمه اول سال،۳.۱ هزار میلیارد تومان سود محقق کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، نشان از رشد ۲۱۲۰ درصدی دارد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، بانک پارسیان با سرمایه ۱۵.۶ هزار میلیارد تومانی، صورت های مالی تلفیقی حسابرسی شده نیمه نخست سال جاری را منتشر کرد.


براین اساس، "وپارس" در این مدت ۳.۱ هزار میلیارد تومان سود خالص تلفیقی محقق کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با ۱۴۰.۵ میلیارد تومان، رشد ۲۱۲۰ درصدی را تجربه کرده است. این بانک به ازای هر سهم ۱۶۲ ریال سود شناسایی کرده در حالی که در مدت مشابه سال قبل با زیان همراه بوده است.


بانک پارسیان برای حرکت در مسیر بانکداری حرفه ای و پاسخ به خواسته سهامداران با اقدامات ارزشمندی همچون توسعه سبد محصولات، پیگیری مستمر معوقات، افزایش میزان سپرده‌های جاری، افزایش منابع ارزان قیمت، کاهش بهای تمام شده پول و غیره توانست خیزی بلند در راستای بهبود شرایط و حرکت به سوی دستیابی به سود با کیفیت و پایدار بردارد.


همچنین این بانک در راستای واگذاری دارایی ها و املاک مازاد، اقدام به عرضه شرکت های اپال کانی پارس و لیزینگ پارسیان در بورس با ارزش بازار حدودا ۳۰ هزار میلیارد تومانی کرده که برای سهامداران ارزش افزوده ایجاد و قدم محکم و مثبتی برداشته شد. انتظار می رود طی چند ماه آتی شرکت فولاد سبزوار نیز در بورس عرضه شود که مجموعه این عوامل آینده ای روشنی را برای سهامداران بانک نوید می دهد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0