بورس پرس
1401/04/11
00:00
ملک تجاری متعلق به بانک ملت در بورس کالا پذیرش شد/ نخستین عرضه سال

ملک تجاری متعلق به بانک ملت در بازار فرعی بورس کالا پذیرش شد تا طی روزهای آینده نخستین عرضه املاک در سال جاری انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، طبق اعلام مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالا، ملک تجاری متعلق به بانک ملت در آخرین جلسه کمیته عرضه و پس از بررسی مدارک و مستندات پذیرفته شد تا از طریق شرکت توسعه بازاریابی و فروش ماد به صورت یکجا و در بازار فرعی و به عنوان نخستین عرضه املاک در سال جاری انجام شود.


براساس این گزارش، ملک تجاری واقع در تهران به مساحت عرصه و عیان ۱۱۴.۶ و ۲۸۲.۸ متر شامل زیرزمین، انبار تجاری و طبقه همکف یک واحد تجاری هر کدام به مساحت ۱۰۸.۵ متربع و نیم طبقه تجاری داخل مغازه به مساحت ۶۶.۸ متر است.


پیش از این املاک وزارت دفاع، وزارت راه و بانک اقتصاد نوین در بورس کالا عرضه شده بود. از مهم ترین مزیت های معامله املاک و مستغلات نهادهای دولتی و دستگاه های اجرایی، بانکها و شهرداری ها در بورس کالا، ایجاد شفافیت در فرآیند انجام معاملات است. به طوریکه ساز و کار کشف قیمت به صورت حراج بوده و قیمت‌های متقاضیان خرید قابل رصد برای عموم است. ضمن اینکه هنگام پذیرش ملک پیش از برگزاری حراج دقت کافی در مستندات و مالکیت املاک توسط بورس کالا صورت می‌گیرد و تمام مستندات برای عموم قابل رویت است.


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0