رمزارز نیوز
1402/01/28
17:09
سورپرایز بزرگ شیبا اینو برای کاربران!

سرپرست پروژه شیبا اینو (SHIB)، شیتوشی کوساما، اخیرا در یک پیام تلگرامی، به انتشار ShibaSwap ۲.۰ در روزهای… مطالعه مطلب ...

سرپرست پروژه شیبا اینو (SHIB)، شیتوشی کوساما، اخیرا در یک پیام تلگرامی، به انتشار ShibaSwap ۲.۰ در روزهای آینده اشاره کرد و گفت:


هر چیزی که خلاف آن را می‌گوید، نادیده بگیرید.


این اعلامیه هیجان زیادی را در میان جامعه هوادار شیبا اینو برانگیخته است. آنها مشتاقانه منتظر ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید در پلتفرم ارتقا یافته ShibaSwap هستند. ShibaSwap یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) است که به کاربران امکان معامله ارزهای دیجیتال مختلف را می‌دهد که عمدتا بر روی توکن‌های اکوسیستم شیبا، یعنی LEASH و BONE تمرکز دارند. این پلتفرم ابتدا در ژوئیه ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد و با رابط کاربرپسند و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود مانند تامین نقدینگی و استیکینگ، به سرعت توانست اعتماد کاربران را به دست آورد.


اگرچه هنوز جزئیات خاصی در مورد ShibaSwap ۲.۰ فاش نشده، اما جامعه هواداران این رمزارز انتظار دارد که این ارتقاء طیف وسیعی از پیشرفت‌ها و نوآوری‌ها را به همراه داشته باشد. این موارد می‌تواند شامل اقدامات امنیتی بهبودیافته، سرعت بالای تراکنش‌ها و پشتیبانی از طیف وسیعی از توکن‌ها، باشد.


علاوه بر اعلام Shibaswap ۲.۰، پروژه شیبا چندین پیشرفت قابل‌توجه دیگر را هم در ماه‌های اخیر تجربه کرده است، از جمله انتشار نسخه بتای Shibarium و پذیرش بالای آن. انتظار می‌رود که ارتقای ShibaSwap ۲.۰ حضور شیبا اینو را در فضای رو به رشد دیفای تقویت کند.


انتهای خبر

0
0