نود اقتصادی
1398/12/10
21:13
♈️ بلاتکلیفی و سردرگمی افراد مشکوک به ابتلای ویروس کرونا/ نه دکتر و تخت بیمارستانی هست، نه ماسک و مایع ضد عفونی کننده 🔺وضعیت ابتلا به ویروس کرونا ...

♈️ بلاتکلیفی و سردرگمی افراد مشکوک به ابتلای ویروس کرونا/ نه دکتر و تخت بیمارستانی هست، نه ماسک و مایع ضد عفونی کننده


🔺وضعیت ابتلا به ویروس کرونا در کشور روز به روز در حال افزایش است و طبق آخرین اخبار تعداد مبتلایان به ۵۹۳ نفر رسیده که در این میان متاسفانه ۴۳ نفر جان خود را از دست داده اند


🔺اما این روزها افراد زیادی هستند که با نشانه های ویروس کرونا به مراکز درمانی و بیمارستانها مراجعه می کنند ولی با بلاتکلیفی و سردرگمی رو به رو می شوند. مشاهدات میدانی خبرنگار «نود اقتصادی» نشان می دهد که بیمارستانهای مختلف مراجعین خود را به یکدگر پاس می دهند و با گرفتن هزینه های مختلف پاسخ دقیقی به افراد مشکوک به ویروس کرونا نمی دهند.


🔺خبرنگار «نود اقتصادی» دیروز به سه بیمارستان امیرالمومنین، سینا و امیر اعلم مراجعه کرد و با موارد زیادی از افراد سردرگم و بلاتکلیف رو به رو شد. افرادی که ابتدا برای گرفتن عکس سی اتی اسکن و آزمایش باید هزینه های قابل توجهی را پرداخت کنند و سپس برای تشخیص نهایی باید به بیمارستان های دیگری ارجاع داده شوند.


🔺برخی از بیمارستانها مانند سینا هم به بهانه پر بودن تخت‌های بیمارستانی حتی حاضر به معاینه مراجعین هم نیستند. شب گذشته در اوژانس بیمارستان امیراعلم تنها یک پزشک وجود داشت و همین مسیله مراجعین زیادی را که به همراه خانواده خود به بیمارستان آمده بودند ساعات زیادی در محیط آلوده به ویروس بیمارستان بدون ماسک و دستکش معطل می کرد.


🔺از طرف دیگر علی رغم وعده وزارت بهداشت برای توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده هیچ کدام از داروخانه ها، مراکز درمانی و فروشگاه‌های دیگر این تجهیزات را ندارند. باید دید مسیولان وزارت بهداشت نسبت به این نوع نا به سامانی ها در مدیریت خود چه پاسخی دارند؟


✅ کانال آخرین اخبار و تحلیل‌های روز اقتصاد ایران↙️


🆔 https://telegram.me/joinchat/EZnefD۹kO۸xINJK_Z۵xVqQ


انتهای خبر

0
0