بااقتصاد
1400/03/22
23:39
«فزرین» سود ۱۰۵.۵ تومانی برای هر سهم در سال مالی ۹۹ محقق کرد

فزرین در سال مالی ۹۹ به ازای هر سهم سود خالص ۱۰۵.۵ تومانی محقق کرد و با افزایش سرمایه ۶۶ درصدی سال گذشته ، سود خالص هر سهم رشد ۵۰ درصدی را تجربه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد، شرکت زرین معدن آسیا در صورت مالی یک ساله منتهی به اسفند ۹۹ با مجموع درآمد عملیاتی ۴۰۳.۹ میلیارد تومان(۱۴۸ درصد بیشتر از مدت مشابه قبل) و بهای تمام شده ۳۰۰.۸ میلیارد تومان(۱۴۵ درصد بیشتر از مدت مشابه قبل) به سود ناخالص ۱۰۳ میلیارد تومانی رسیده که در مقایسه با سال مالی ۹۸ افزایش ۱۶۰ درصدی را نشان می‌دهد.


سود عملیاتی فزرین در سال مالی ۹۹ به ۹۷.۵ میلیارد تومان رسیده که ۱۷۰ درصد بیشتر از سال ۹۸ است. سود خالص این شرکت تولیدکننده سرب و روی در سال گذشته ۱۱۳.۹ میلیارد تومان بوده که افزای ۱۵۰ درصدی نسبت به دوره قبلی داشته است؛ بدین ترتیب با سرمایه جدید ۱۰۸ میلیاردتومانی (افزایش ۶۶ درصدی) سود خالص برای هر سهم فزرین برابر ۱۰۵.۵ تومان گزارش شده و رشد ۵۰ درصدی را نشان می‌دهد.


حاشیه سود ناخالص فزرین در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ حدود ۱.۵ درصد بیشتر شده و به ۲۵.۵ درصد رسیده اما حاشیه سود خالص در سطح برابری با سال ۹۸ بوده و برابر ۲۸ درصد بوده است.





انتهای خبر

0
0