پایگاه خبری انتخاب
1401/07/03
08:43
تکذیب هجوم به زندان اشنویه و آزاد کردن زندانیان قوه قضاییه اعلام کرد: «طی روزهای گذشته و به طور ویژه شب گذشته بود که رسانه‌های وابسته به جریان معان...

تکذیب هجوم به زندان اشنویه و آزاد کردن زندانیان


قوه قضاییه اعلام کرد: «طی روزهای گذشته و به طور ویژه شب گذشته بود که رسانه‌های وابسته به جریان معاندین مدعی بروز اتفاقاتی از جمله از دست خارج شدن کنترل شهر اشنویه شدند.» این قوه اعلام کرده که «چندین نفر دستگیر شده‌اند و کنترل شهر به صورت کامل با نیروهای انتظامی بوده و شرایط کاملا عادی است.» قوه قضاییه تاکید کرده که خبر هجوم به زندان مرکزی اشنویه و آزاد کردن زندانیان، «عاری از صحت است.»




لبنان: سوخت ارسالی از ایران رایگان است


نجیب میقاتی نخست‌وزیر لبنان مدعی شد سوخت ارسالی از ایران یک هدیه رایگان نامشروط است و اگر موانع ارسال این سوخت برطرف شود لبنان از آن استقبال می‌کند.




عباس عبدی: دهه هشتادی‌ها از ارزش‌های رسمی منزجر هستند


عباس عبدی نوشت: اتفاق مهمی در نسل جدید دهه هشتادی‌ها رخ داده است. به دلیل ضعف شدید نظام آموزشی و به علت دسترسی آزاد به رسانه‌هایی غیر از رسانه رسمی، این نسل عموما بیگانه با ارزش‌های رسمی هستند و نه فقط بیگانه، بلکه منزجر هم هستند.




لینکدین فیلتر شد


بعد از فیلتر شدن اینستاگرام، واتساپ، گوگل پلی و اپ استور حالا نوبت به فیلتر شدن لینکدین رسیده است.




قوه قضاییه: اجازه نمی دهیم عناصر اصلی آشوب‌طلب جولان دهند


محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه اعلام کرد: قوه قضاییه با همراهی و همکاری بخش‌های ذیربط انتظامی و امنیتی به هیچ‌وجه اجازه نخواهد داد عناصر اصلی اغتشاشگر و آشوب‌طلب حرفه‌ای در سطح شهرها و مناطق مختلف کشور جولان دهند و امنیت و آرامش شهروندان را سلب کنند. او همچنین تاکید کرد که همان برخورد بازدارنده در قبال عناصر میدانی اغتشاشات، وفق موازین قانونی با ترویج‌کنندگان اکاذیب و شایعه‌سازان که درصدد التهاب‌آفرینی و ارعاب شهروندان هستند، انجام خواهد گرفت.



🆔 @Entekhab_ir



انتهای خبر

0
0