بورس پرس
1401/07/07
00:00
معاملات مشکوک یک پتروشیمی، دو بیمه ای و سیمانی، شرکت غذایی + ۱۱ نماد

در روز رشد ۱۲.۱ هزار واحدی شاخص، پتروشیمی فرابورسی، دو سهم بیمه ای و سیمانی، شرکت حاضر در محصولات غذایی به همراه ۱۱ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات آخرین روز کاری این هفته، بازار سهام متعادل و مثبت آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با رشد ۱۲ هزار و ۱۱۵ واحدی و ورود در کانال یک میلیون و ۳۴۶ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۳.۱ و ۷.۷ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به بانک دی، ایران خودرو، سایپا، شستا به همراه آذرآب با تقاضای ۵۰۳، ۳۰۸، ۲۷۱، ۲۵۹ و ۱۸۹ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۰ تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، گروه بارز شرکت حاضر در بازار دوم بورس با رشد ۴.۹ درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد ۱۲.۲ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های فرآورده های تزریقی ایران ، بیمه دی، کارخانجات اتمسفر ، آینده سازان بهشت پارس ، ایتالران، آبگینه ، همکاران سیستم ، جوشکاب یزد، پتروشیمی مارون ، نورد آلومینیوم ، توسعه سرمایه و صنعت غدیر ، آریان کیمیاتک ، پارس مینو و هتل پارسیان کوثر اصفهان ، معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور پتروشیمی فرابورسی، دو سهم بیمه ای و سیمانی، شرکت حاضر در محصولات غذایی به همراه ۱۱ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0