بورس۲۴
1401/11/19
13:41
بورس از نفس افتاد؛ افت قابل توجه ارزش معاملات خرد

بازار امروز به شدت بی رمق و خسته کننده دنبال شد. در نیمه نخست بخش سبز و سرخ بازار تقریبا با هم برابر بود اما در نیمه دوم منفی های بازار کمی بیشتر شد و بازار با سرخپوشی ۵۵ درصد از نمادها خاتمه یافت.

بورس از نفس افتاد؛ افت قابل توجه ارزش معاملات خرد

بورس۲۴ : بازار امروز به شدت بی رمق و خسته کننده دنبال شد. در نیمه نخست بخش سبز و سرخ بازار تقریبا با هم برابر بود اما در نیمه دوم منفی های بازار کمی بیشتر شد و بازار با سرخپوشی ۵۵ درصد از نمادها خاتمه یافت.


ارزش معاملات خرد با افت ۷ درصدی نسبت به دیروز به حدود ۴ همت رسید. رقمی که طی هفته های اخیر بی سابقه است. پرمعامله ترین گروه ها فلزات اساسی، خودرو و ساخت قطعات، سیمان، انبوه سازی و محصولات غذایی بودند.


بیشترین ورود پول خرد به گروه های خودرو و ساخت قطعات، هتل و رستوران و سیمان و نمادهای ذوب، ثجنوب، خبهمن، اردستان، گدنا، غدیس، بهپاک، خاور، فرابورس و پخش اتفاق افتاد.


در گروه های فرآورده های نفتی، شرکت های چند رشته ای صنعتی و دارویی و نمادهای داسوه، وتوس، فملی، شستا، شپنا، شتران، شبندر، کالا، غدشت و وتجارت شاهد بیشترین خروج پول خرد بودیم.


امروز شاخص کل ۱,۵۵۶ واحد رشد را ثبت کرد. نمادهای کگل، فولاد، فملی و کچاد بیشترین تاثیر مثبت و فارس، شپنا و پارسان عمده ترین تاثیر منفی را بر آن داشتند. شاخص هموزن هم به افزایش ۱,۰۹۷ واحدی رضایت داد. شاخص فرابورس نیز ۶۷ واحد بالا رفت.

انتهای خبر

0
0