دنیای اقتصاد
1401/01/14
20:03
آیا قدر «علی دایی» را می‌دانیم؟ 👤 مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی ۲۰۲۲ در شرایطی برگزار شد که حضور علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا به عنوان میهمانان ویژه این ر...

آیا قدر «علی دایی» را می‌دانیم؟



👤 مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی ۲۰۲۲ در شرایطی برگزار شد که حضور علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا به عنوان میهمانان ویژه این رویداد برای ایرانی‌ها غرورآفرین بود.



👤 آنها در کنار بسیاری از دیگر بزرگان فوتبال جهان مورد تقدیر ویژه میزبان جام‌جهانی قرار گرفتند و گرمابخش قرعه‌کشی بودند؛ مخصوصا علی دایی بزرگ که به عنوان یکی از هشت چهره برگزیده جهان فوتبال، در روند انجام قرعه‌کشی مشارکت داشت.



👤 مجری مراسم هنگام دعوت او روی سن، از شهریار فوتبال ایران به عنوان نخستین بازیکن تاریخ فوتبال یاد کرد که در مسابقات ملی بیش از صد گل به ثمر رسانده است. ارج و قربی که بیگانه‌ها برای این مفاخر فوتبال ایران قائل می‌شوند، بار دیگر این پرسش را به وجود آورده که آیا ما داخل کشور به اندازه کافی قدر این سرمایه‌ها را می‌دانیم؟



👤 دایی چند سال است که به دلایل عجیب و نامتعارف کار نمی‌کند و فوتبال ایران از خدمات او محروم است. او ضریب نفوذ بین‌المللی بالایی دارد و این مساله می‌تواند در معادلات جهانی به سود فوتبال ایران باشد.



کانال رسمی روزنامه دنیای اقتصاد




https://www.donya-e-eqtesad.com/fa/tiny/news-۳۸۵۳۸۹۹



انتهای خبر

0
0