بااقتصاد
1401/03/10
20:18
درآمد ۱۳۱ میلیون دلاری شخاس از محل صادرات اوره، آمونیاک و ملامین در سال گذشته/ تخصیص سود ۱۴۳۵ تومانی به ازای هر سهم در سال مالی ۱۴۰۰

سرپرست پتروشیمی خراسان، میزان درآمد صادراتی این شرکت در سال گذشته را ۱۳۱ میلیون دلار اعلام کرد و گفت: این درآمد ارزی در سال ۱۴۰۰ از محل صادرات اوره، آمونیاک و ملامین حاصل شده است.

به گزارش بااقتصاد، یوسف حسنی، سرپرست شرکت پتروشیمی خراسان، امروز در مجمع عمومی این شرکت که به‌صورت آنلاین برگزار شد، افزود: در سال گذشته حدود ۵۷۰ هزار تن اوره، ۳۳۲ هزار تن آمونیاک و ۲۰ هزار تن ملامین تولید کردیم و بیش از ۱۳۱ میلیون دلار درآمد صادراتی داشتیم.


به گفته وی، پتروشیمی خراسان امسال بودجه مسئولیت اجتماعی را تا سقف ۲۷۰ درصد افزایش داده است تا سهم بیش‌تری در عمران و آبادانی استان ایفا کند.


گفتنی است؛ در مجمع عمومی شخاس، هیات‌رییسه با تایید سهامداران به ازای هر سهم، ۱۴۳۵ تومان سود تخصیص داد. به نظر می‌رسد با این میزان سودسازی، پتروشیمی خراسان جای زاگرس را در میان شرکت‌های پتروشیمی گرفته است.


همچنین سود مصوب در مجمع عمومی پتروشیمی خراسان -که با حضور ۸۷ درصد از سهامداران برگزار شد- ۲۵ هزار ۶۸۵ میلیارد ریال، معادل ۲۵۶۸ تومان به ازای هر سهم بود که ۱۴۳۵ تومان به سهامداران و بخش دیگر به بودجه مسئولیت اجتماعی پتروشیمی خراسان تخصیص یافت.




انتهای خبر

0
0