آکادمی هلاکوئی
1400/10/26
10:30
این نقاط عطف می توانند چند آلتکوین برتر بازار را در مسیر رشد قرار دهند

میزبان کانال رمزنگاری Coin Bureau یعنی گای (Guy )…

میزبان کانال رمزنگاری Coin Bureau یعنی گای (Guy ) از دیدگاه صعودی خود درباره پنج دارایی اصلی ارز دیجیتال علی رغم فشار فروش اخیر صحبت کرده است.


گای به ۱.۸۷ میلیون دنبال کننده خود در یوتیوب گفته است نمی پذیرم که بازار صعودی ارزهای رمزنگاری به پایان رسیده باشد و فکر می کنم “چندین نقطه عطف مهم برای ارزهای دیجیتال وجود دارد که می تواند کاتالیزوری برای معکوس شدن مسیر حرکت آنها باشد.”


وی صحبت های خود را با سولانا (SOL) شروع کرده و می‌گوید که ششمین بلاکچین بزرگ از نظر ارزش بازار هنوز «از لحاظ تکنیکال در مرحله بتا» قرار داشته و راه‌اندازی شبکه اصلی آن هنوز در راه است. به گفته گای، شبکه اصلی سولانا می‌تواند «تا ماه مارس امسال» راه اندازی شود. به گفته وی، معرفی حاکمیت درون زنجیره ای دومین نقطه عطفی که قرار است سولانا به آن دست یابد.


مورد بعدی که گای به آن اشاره می کند، بلاکچین لایت کوین (LTC) است. او می‌گوید که ویژگی تقویت‌کننده حریم خصوصی لایت‌کوین موسوم به MimbleWimble، رمزارز LTC را به «در دسترس‌ترین ارز دیجیتال با ویژگی‌های حفظ حریم خصوصی» در جهان تبدیل می‌کند که احتمالا با افزایش تقاضا برای LTC و پرایس اکشن مثبت همراه خواهد شد.”


دوج کوین (DOGE) دیگر رمزارز مورد بحث گای، دو نقطه عطف مهم در آینده نزدیک پیش رو دارد که می تواند آن را در مسیر رشد تقویت کند. یکی از این دو نقطه عطف راه‌اندازی GigaWallet است که یک سرویس پشتیبانی شده با هدف تسهیل استفاده از دوج کوین برای پرداخت در شرکت‌های مختلف است.


نقطه عطف دیگر راه اندازی یک کیت توسعه دهنده نرم افزاری است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد محصولات جدید مرتبط با دوج کوین را ساخته و روانه بازار کنند. البته بعید است که این به‌روزرسانی‌ها در کوتاه‌مدت تاثیر مستقیمی بر قیمت DOGE داشته باشند، ولی تبلیغات آن به تنهایی برای افزایش قیمت کافی خواهد بود.


به عقیده گای پالیگان (MATIC) راه حل بعدی مقیاس بندی لایه دوم اتریوم، منابعی را برای ایجاد راه‌حل‌های مقیاس‌بندی بیشتر برای اتریوم اختصاص داده است. دو پروژه Polygon Miden و Polygon Zero می‌توانند پس از راه اندازی باعث افزایش تقاضای MATIC و آغاز روند صعودی پایدار برای این رمزارز شوند.


بازی برای کسب درآمد اکسی اینفینیتی (AXS) آخرین رمزارزی است که در فهرست گای به آن اشاره شده است. ظاهرا زنجیره جانبی مرتبط با اتریوم اکسی اینفینیتی با نام Ronin Network، توکن ابزاری خود یعنی RON را در اوایل فوریه (اواسط بهمن) عمومی کرده و همین امر می تواند دارایی های رمزنگاری مرتبط با آن را تقویت کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: dailyhodl


انتهای خبر

0
0