آکادمی هلاکوئی
1400/10/10
16:30
از دید رئیس Pantera Capital، نام Terra در میان انتخاب‌های سال ۲۰۲۲ است

دن مورهد(Dan Morehead)، مدیرعامل غول VC، پانترا کپیتال(Pantera…

دن مورهد(Dan Morehead)، مدیرعامل غول VC، پانترا کپیتال(Pantera Capital) پیشرو در زمینه بلاک چین، با ملیسا لی از CNBC در آخرین اپیزود Crypto Night در آمریکا به بحث در مورد “جواهرات” آلتکوین خود برای سال ۲۰۲۲(۱۴۰۰-۱۴۰۱) نشست.


از نظر دن مورهد Terra هنوز داغ به نظر می رسد

آقای مورهد ترا (LUNA) را در میان انتخاب های برتر خود برای سال آینده نام برد. تا حد زیادی، او در Terra به دلیل پتانسیل پلتفرم میزبانی قراردادهای هوشمند آن خوش‌بین است.


21 Terra 300x268 - از دید رئیس Pantera Capital، نام Terra در میان انتخاب‌های سال 2022 است

همچنین، Terra استیبل کوین الگوریتمی پیشرفته UST را منتشر کرد. پیوند آن با قیمت دلار آمریکا توسط یک مکانیسم پیچیده خودگردان تضمین شده است که آن را در مقایسه با استیبل کوین‌های متمرکز «سنتی» مانند USDT یا USDC برتر می‌کند.


خانم لی متوجه شد که سرمایه گذاری ترا (LUNA) در طول ۱۲ ماه گذشته ۱۵۰۰۰٪ افزایش یافته است. استیبل کوین آن، UST، همچنین شاهد افزایش سرمایه چند هزار درصدی است.


در همان زمان، همانطور که قبلا توسط U.Today پوشش داده شد، سخنرانان CNBC Make It اذعان کردند که سرمایه گذاران Terra باید از خطرات مرتبط به دلیل فشار نظارتی و مشکلات احتمالی با ارزش گذاری UST آگاه باشند.


آیا هنوز دیر نشده است؟

آقای مورهد می‌گوید با وجود یک رالی عالی در سال ۲۰۲۱، ترا (LUNA) هنوز جای رشد دارد. این را باید به افزایش فعالیت توسعه دهندگان و علاقه مندان به ساخت و ساز در Terra نسبت داد.


ارزش سرمایه این پروتکل هنوز تنها کمتر از ۷ درصد از اتریوم (ETH)، اولین پلتفرم قراردادهای هوشمند جهان و به طور قابل توجهی کمتر از ارزش بازار سولانا است.


همانطور که U.Today گزارش داد، مایک نووگراتز(Mike Novogratz)، مدیر عامل بانک ارز دیجیتال گلکسی دیجیتال، گاو بیت کوین(BTC)، در چشم انداز میان مدت نسبت به Terra و Solana فوق العاده صعودی است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0