آکادمی هلاکوئی
1400/11/03
20:30
شیبا اینو از لحاظ موجودی دارایی های نهنگ ها،در آستانه رسیدن به جایگاه نخست قرار دارد

علیرغم عملکرد بحث برانگیز بازار در چند هفته…

علیرغم عملکرد بحث برانگیز بازار در چند هفته اخیر، شیبا اینو توانست با رشد ۱۶ درصدی از اصلاح عمیق بازار بازیابی شود که در نتیجه آن ، این میم توکن در آستانه رسیدن به جایگاه نخست از لحاظ موجودی دارایی های ۱۰۰۰ آدرس بزرگ اتریوم قرار دارد.


بر اساس پلتفرم WhaleStats ، جایگاه نخست در حال حاضر به رمزارز FTT با ۱.۵ میلیارد دلار متمرکز در کیف پول نهنگ ها تعلق دارد. در این میان ، بزرگترین آدرس های اتریوم به میزان ۱.۲ میلیارد دلار از توکن SHIB را در اختیار دارند.


screenshot u.today 2022.01.23 20 19 35 300x93 - شیبا اینو از لحاظ موجودی دارایی های نهنگ ها،در آستانه رسیدن به جایگاه نخست قرار دارد

با توجه به عملکرد فعلی بازار ، شیبا اینو درحال پیروی از روند کلی بازار ارزهای دیجیتال بوده است که طی آن ، کف های قیمتی محلی خود را مورد امتحان قرار داده است. اکثر رمزارزها در بازار نشانه های بازگشتی نامعلومی را به نمایش می گذارند به طوری که SHIB به طور ناگهانی ۱۶ درصد رشد کرد.


جهش امروز شیبا اینو به دلیل نوسنات نسبتا کم آن ، بالاتر از متوسط به نظر میرسد. این درحالیست که پیش از این، میانگین نوسانات روزانه این آلت کوین تقریبا ۲٪ بود که در مقایسه با قیمت آن در ماه اکتبر(مهر-آبان) بسیار پایین است.


علاقه نهنگ ها به شیبا اینو


علی‌رغم پرایس اکشن منفی شیبا اینو ، نهنگ ها همیشه به این توکن علاقه مند مانده اند زیرا حجم‌های معاملاتی بالاتر از ۵ میلیون دلار دائما به شیبا اینو منتهی می شود.


جدیدترین خرید توسط نهنگ ناشناسی در ماه دسامبر(آذر-دی) انجام شد که طی آن ، یک نهنگ اتریوم به میزان چهار تریلیون توکن SHIB که معادل ۱۳۶ میلیون دلار است ، به موجودی دارایی های خود افزود.


بر اساس داده های پلتفرم کوین مارکت کپ ، شیبا اینو با رشد ۲۲ درصدی خود در سطح ۰.۰۰۰۰۲۲ دلاری معامله می شود.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0