اقتصاد آنلاین
1400/03/07
15:01
نگاهی به عملکرد ماهانه پتروشیمی پردیس / تولید و فروش «شپدیس» در اردیبهشت ماه کاهش یافت

در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰، پتروشیمی پردیس با فروش ۲۷۳هزار و ۱۰۵تن از محصولات خود، درآمدی هزار و ۴۶۸میلیارد تومانی کسب کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ پتروشیمی پردیس در اردیبهشت ماه حدود ۲۷۳هزار و ۱۰۵تن از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به ماه گذشته ۱۲درصد و نسبت به اردیبهشت ماه ۹۹، ۲۷درصد کاهش یافته است. از بین محصولات پتروشیمی پردیس، مقدار فروش اوره صنعتی صادراتی این شرکت در فروردین ماه به حدود ۱۵۸هزار تن رسید و ۵۸درصد از فروش پتروشیمی پردیس را به خود اختصاص داد.


با این مقدار از فروش، پتروشیمی پردیس در فروردین ماه هزار و ۴۶۸میلیارد تومان درآمد کسب کرد. با وجود اینکه این مبلغ نسبت به فروردین ۱۷درصد کاهش یافته اما نسبت به اردیبهشت ماه همان سال رشدی ۶۱درصدی را ثبت کرده است.


«شپدیس» در اردیبهشت ماه، بیش از ۴۵۷هزار تن محصولات پتروشیمی تولید کرد که این مقدار نسبت به فروردین، هفت درصد کاهش و نسبت به اردیبهشت ماه سال گذشته یک درصد افزایش پیدا کرده است. اوره صنعتی پتروشیمی پردیس با حدود ۲۷۷هزار تن، بیشترین سهم تولید را از آن خود کرد.


نرخ‌های فروش محصولات پتروشیمی پردیس در فروردین ماه تغییراتی را ثبت کردند. نرخ فروش آمونیاک با افزایش ۲۳درصدی به سه میلیون و ۶۰۹تومان رسید. در طرف دیگر نرخ فروش اوره صنعتی صادراتی با ۱۲درصد کاهش به ۶میلیون و ۵۶تومان به ازای هر تن رسید.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید


شپدیس اردیبهشت
انتهای خبر

0
0