رمزارز نیوز
1401/04/22
15:30
ارزیابی عملکرد چین لینک در ۳ ماهه دوم سال!

اگرچه بلاکچین‌های اوراکل هنوز هم بازوی در حال توسعه فضای رمزارزها هستند، اما چین لینک همچنان در این امر پیشگام… مطالعه مطلب ...

اگرچه بلاکچین‌های اوراکل هنوز هم بازوی در حال توسعه فضای رمزارزها هستند، اما چین لینک همچنان در این امر پیشگام است و به رقابت می‌پردازد. با این حال، این رقابت بر رشد قیمت ارز دیجیتال چین لینک تاثیر چندانی نداشته است.


چین لینک در سه ماه دوم سال میلادی

به گزارش سایت ای‌ام‌بی‌کریپتو، در ابتدای ماه نشان می‌دهند که سقوط گسترده‌تر بازار مطمئنا بر شبکه چین لینک هم تاثیر گذاشته است. قابل ذکر است که بازار در سه ماهه دوم نسبت به سه ماهه اول عملکرد خوبی نداشته است.


مجموع شبکه‌های اوراکل بین ژانویه تا مارس امسال ۱۶ درصد افزایش یافته، در حالی که از آوریل تا ژوئن، تنها ۱۰ درصد افزایش مشاهده شده است. با این حال، رشد ذکرشده توسط چین لینک در طول سال بسیار بالاتر است.


بین سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ تا سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲، شبکه‌های اوراکل ۱۸۰ درصد افزایش را از تنها ۳۶۰ شبکه به ۱۰۰۷ شبکه نشان دادند. به علاوه، با بیش از ۱۳۵۰ پروژه در اکوسیستم چین لینک، این شبکه با بیش از ۱۲ بلاکچین و شبکه لایه ۲ ادغام شده است. چنین تحولاتی سرمایه‌گذاران را نسبت به آینده چین لینک خوش‌بین می‌کند. اما، از ابتدای ماه، این شبکه در یک روند نزولی بوده است. این مطمئنا خبر خوبی برای چین لینک نیست؛ زیرا تا پایان ماه گذشته، پذیرش آن در بالاترین سطح شش ماهه قرار داشت.


will-chainlinks-180-growth-revive-adoption

رشد شبکه چین لینک در نمودارها هم قیمت چین لینک تغییرات چشمگیری را ثبت نکرده است. برای یک ماه تمام، تمام نوسانات چین لینک در حدود ۶ دلار تثبیت شده و حتی در زمان نگارش این خبر، چین لینک دقیقا به همان قیمتی معامله می‌شود که در ۱۲ ژوئن بود.


will-chainlinks-180-growth-revive-adoption

قیمت فعال لینک چین شایان ذکر است که در ۲۸ و ۲۹ ژوئن، کاهش قیمت باعث فروش گسترده هولدرهای بلندمدت شد.


will-chainlinks-180-growth-revive-adoption

فروش چین لینک توسط هولدرهای بلندمدت.

انتهای خبر

0
0