فرارسانه
1401/03/08
15:50
📆در معاملات روز یک‌شنبه فرابورس رقم خورد ( یک‌شنبه 8 خرداد 1401) ✅ جابه‌جایی بیش از 4400 میلیارد تومان دارایی مالی 📌بازارهای فرابورس در معاملات ...

📆 در معاملات روز یک‌شنبه فرابورس رقم خورد ( یک‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱)



✅ جابه‌جایی بیش از ۴۴۰۰ میلیارد تومان دارایی مالی



📌بازارهای فرابورس در معاملات هشتمین روز خردادماه شاهد جابه‌جایی بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان ورقه انواع دارایی مالی بودند.



⭕️ به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران در دادوستدهای روزی که گذشت، یک‌شنبه ۸ خرداد، بیش از ۲.۸ میلیارد ورقه انواع دارایی مالی به ارزش ۴ هزار و ۴۲۸ میلیارد تومان در ۲۷۵ هزار نوبت معاملاتی دست‌به‌دست شد.



بررسی معاملات بازار به تفکیک نشان می‌دهد که بیشتر از ۲.۳ میلیارد برگه سهم به ارزش بالغ‌بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان امروز در فرابورس تغییر مالکیت دادند.



این در حالی بود که ۱۲ میلیون اوراق مالی اسلامی به ارزش یک هزار میلیارد تومان امروز معامله شد. همچنین در جریان عملیات بازار باز بانک مرکزی هم ۱۱ میلیون ورقه به ارزش هزار میلیارد تومان معاملات به ثبت رسید.



در بازار روز یک‌شنبه آیفکس فرابورس با افت ۱۳۲ واحدی به کار خود پایان داد. نمادهای هرمز، غصینو، مارون، دماوند و کگهر بیشترین اثر منفی را بر این افت گذاشتند تا این متغیر در رقم ۲۱ هزار و ۲۶۵ قرار بگیرد. این در حالی بود که نمادهای فغدیر و ددانا بیشترین اثر مثبت را بر شاخص کل داشتند و مانع افت بیشتر آن شدند.



صدرنشینی بازار نیز با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای ددانا، حگهر، قاسم، اوان، زملارد، غگلستا و ثالوند بود و در مقابل نمادهای ثپردیس، دتولید، ریشمک، تلیسه، کلر و ثباغ و زدشت بیشترین کاهش قیمت را داشتند.



در پایان بازار امروز نمادهای ددانا، کرمان، فرابورس، حگهر، زقیام، فزر و وسپهر در صدر جدول نمادهای پرتراکنش بازار نشستند.




#فرابورس


#گزارش_روزانه_بازار



🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0