رمزارز نیوز
1402/03/18
14:21
صرافی بایننس دست به افشاگری زد!

وکلای بایننس در مقابل محدودیت‌های اعمال‌شده از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) دست به افشاگری زده‌اند.… مطالعه مطلب ...

وکلای بایننس در مقابل محدودیت‌های اعمال‌شده از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) دست به افشاگری زده‌اند. وکلای این صرافی رمزارزی ادعا کرده‌اند که در گذشته رئیس SEC به مدیران بایننس پیشنهاد داده بود که در این صرافی به عنوان مشاور خدمت کند. آنها این ادعا را بر اساس پرونده‌ای که در دادگاه ارائه کرده‌اند، به اثبات رسانده‌اند.


بر اساس اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده است، گری جنسلر، رئیس SEC در سال ۲۰۱۹ با مدیرعامل بایننس در ژاپن دیداری داشته است تا در مورد حضور در این شرکت به عنوان مشاور مذاکره کند. در آن زمان، گری جنسلر، رئیس SEC در دانشکده مدیریت موسسه فناوری ماساچوست به عنوان استاد مشغول به تدریس بوده است و در مورد ارزهای دیجیتال به دانشجویان خود گفته بود که بیشتر رمزارزها به عنوان اوراق بهادار طبقه‌بندی نمی‌شوند. اما پنج سال بعد، او در یک چرخش کامل در دیدگاه خود، بیشتر بازار کریپتو را به عنوان اوراق بهادار معرفی کرد.


وکلای بایننس ادعا می‌کنند که رئیس SEC قبل از شروع حمله به این شرکت و مدیر اجرایی آن، تلاش می‌کرده است که با این شرکت روابط دوستانه و نزدیکی داشته باشد. گزارش شبکه تلویزیونی CNBC نیز با تایید این موضوع اظهار داشته که رئیس SEC و مدیرعامل بایننس در سال ۲۰۱۹ تماس‌هایی با یکدیگر داشته‌اند. گری جنسلر در سال ۲۰۲۱ به عنوان رئیس SEC منصوب شد و بعد از آن بود که سرکوب خود را در برابر صنعت رمزارزها آغاز کرد.


هدف نهایی رئیس SEC در این نبرد، حذف رمزارزها در ایالات متحده است. در اوایل این هفته او اظهار داشته است که ایالات متحده به دلیل داشتن دلار نیازی به دارایی‌های دیجیتال ندارد.


کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در آخرین تلاش خود برای سرکوب صنعت رمزارزها، دستور مسدود کردن تمام دارایی‌های Binance.US را صادر کرده تا از خروج سرمایه از این کشور جلوگیری کند.


این سیاست‌ها باعث کاهش قیمت ارز BNB شده است. قیمت این ارز حدود ۱۶٪ کاهش یافته و در روز ۷ ژوئن به ۲۶۰ دلار رسید. اما با این حال، BNB هنوز هم نسبت به دیگر رمزارزها عملکرد بهتری از خود نشان داده است.


انتهای خبر

0
0