اقتصاد آنلاین
1400/03/01
01:07
کدال ‌نگر ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ترافیک انتشار صورت‌های مالی

در آخرین روز‌های اریبهشت ماه، صورت‌های مالی سالانه شرکت‌ها به سامانه کدال سرازیر شدند. همچنین فروی، لوتوس، خرینگ و وزمین آخرین اطلاعات از افزایش سرمایه‌های خود را اعلام کردند.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین – سهیل بانی ؛ کدال‌نگر ۳۱اردیبهشت ۱۴۰۰ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.


افزایش سرمایه


«خرینگ»: شرکت رینگ سازی مشهد اعلام کرد اقدامات قانونی برای تجدید ارزیابی دارایی‌ها و پس از آن افزایش سرمایه از این محل را انجام خواهد داد.


«وزمین»: هیئت مدیره بانک ایران زمین پیشنهادی مبنی بر افزایش سرمایه ۵۰۰درصدی این شرکت از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به سهامداران ارائه کرد. همچنین خسابرس قانونی سازمان با این افزایش سرمایه موافقت کرد.


«فروی»: سهامداران شرکت ذوب روی اصفهان، با افزایش سرمایه ۵۰درصدی این شرکت از محل سود انباشته موافقت کردند.


«لوتوس»: هیئت مدیره شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان پیشنهاد افزایش سرمایه‌ای ۳۹۰درصدی این شرکت از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و همچنین آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به سهامداران ارائه کرد.


اطلاعیه‌ها


«لکما»: کارخانجات مخابراتی ایران از عدم حصول نتیجه از مناقصه تامین تجهیزات شرکت زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان خبر داد.


«شجم»: شرکت صنایع پتروشیمی تخت جمشید اعلام کرد درخواست پذیرش این شرکت در فرابورس ایران مورد پذیرش قرار گرفته است.


«امین»: شرکت تامین سرمایه امین از پذیرش تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق اجاره شرکت گسترش انرژی پاسارگاد خبر داد.


«کهمدا»: شرکت شیشه همدان حق تقدم‌های استفاده نشده از افزایش سرمایه مورخ ۱۳۹۹.۰۹.۰۹، را به مبلغ ۷,۶۸۳ریال به ازای هر حق تقدم به فروش رساند.


«کاما»: شرکت شرکت باما اعلام کرد شرکت کانی کربن طبس، از زیر مجموعه‌های کاما، افزایش سرمایه‌ای ۲۸۰۰درصدی را به ثبت رسانده است.


پرداخت سود


«همراه»: شرکت ارتباطات سیار ایران، در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، برای هر سهم ۲,۲۵۸ریال سود محقق کرده ‌است که ۲,۰۸۰ریال از آن را ، بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.


«شتوکا»: شرکت توکا رنگ فولاد سپاهان، اعلام کرد ۷۰۰ریال از ۲,۰۵۵ریال سود خالص به ازای هر سهم خود را در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، بین سهامداران توزیع می‌کند.


«فروی»: شرکت ذوب روی اصفهان، در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، برای هر سهم ۶,۹۳۸ریال سود محقق کرده ‌است که ۴,۴۰۰ریال از آن را، بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.


«وامید»: بنابر اعلام شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید، این شرکت در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۰.۳۰، به ازای هر سهم ۲,۵۷۳ریال سود کسب کرده است و ۱,۳۰۰ریال از آن را بین سهامداران خود تقسیم می‌کند.


«ولملت»: شرکت واسپاری ملت، در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، برای هر سهم ۴۴۰ریال سود محقق کرده‌است که ۱۳۷ریال از آن را ، بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.


«دالبر»: شرکت البرز دارو، در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، برای هر سهم ۱,۵۴۲ریال سود محقق کرده‌است که ۱,۴۰۰ریال از آن را ، بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.


«سبهان»: شرکت سیمان بهبهان، در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، برای هر سهم ۶,۰۲۵ریال سود محقق کرده‌است که ۵,۷۳۰ریال از آن را ، بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.


«فسرب»: شرکت ملی سرب و روی ایران اعلام کرد سود سهامداران شرکت از مهر ماه تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۰ و بسته به تعداد سهام آن‌ها، پرداخت خواهد شد.


صورت‌های مالی


«شراز»: طبق صورت مالی یک ساله منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، شرکت پالایش نفت شیراز، در این مدت هزار و ۳۳۰میلیارد تومان سود خالص کسب کرد و سود خالص هر سهم ۱۲,۹۴۷ریال رقم خورد.


«بالاس»: سود خالص شرکت مهندسی ساختمان و تاسیسات راه آهن، در ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، با ۳۹درصد کاهش به سه میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان رسید. همچنین سود خالص هر سهم بالاس ۲۲۸ریال رقم خورد.


«لکما»: شرکت کارخانجات مخابراتی ایران، صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ را منتشر کرد. طبق این اطلاعیه، «لکما» طی یک سال گذشته ۴۱میلیارد تومان زیان خالص، متحمل شده ‌است که حاکی از افزایش هفت درصدی آن نسبت به سال گذشته دارد. به این ترتیب این نماد به ازای هر سهم ۱۲۷ریال زیان شناسایی کرد.


«کلر»: شرکت کلرپارس، صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۳۰ را منتشر کرد که طبق آن «شغدیر» طی این مدت ۱۳۱میلیارد تومان سود خالص، شناسایی کرده ‌است که نشان از افزایش ۳۸درصدی این مبلغ نسبت به سال گذشته دارد. به این ترتیب سود خالص هر سهم کلر به ۴۰۰تومان رسید.


«اوان»: سود خالص شرکت مبین وان کیش، در ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، با ۶۶درصد افزایش به ۱۹میلیارد تومان رسید. همچنین سود خالص هر سهم اوان ۹۷۷ریال رقم خورد.


«خریخت»: شرکت صنایع ریخته گری ایران، صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ را منتشر کرد. «خفنر» طی یک سال گذشته ۱۳میلیارد و ۵۵۰میلیون تومان سود خالص، شناسایی کرده ‌است در صورتی که در سال گذشته زیان‌ده بود. به این ترتیب سود خالص هر سهم خریخت به ۸۷ریال رسید.


«گدنا»: طبق صورت مالی یک ساله منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، شرکت تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک، در این مدت پنج میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان سود خالص کسب کرد که نسبت به دوره گذشته ۳۲درصد افزایش یافته است. همچنین سود خالص هر سهم به ۱۹۳ریال رقم خورد.


«شسینا»: سود خالص شرکت صنایع شیمیایی سینا، در ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، با ۳۱۰درصد افزایش به ۳۷میلیارد تومان رسید. همچنین سود خالص هر سهم شسینا ۲,۴۱۷ریال رقم خورد.


«بساما»: بیمه سامان، صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۳۰ را منتشر کرد که طبق آن این شرکت طی این مدت ۷۴۰میلیارد تومان سود خالص، شناسایی کرده ‌است که نشان از افزایش ۶۰۶درصدی این مبلغ نسبت به سال گذشته دارد.


«دانا»: بر اساس صورت مالی یک ساله منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، شرکت بیمه دانا، در این مدت ۱۰۰میلیارد تومان سود خالص کسب کرد که نسبت به دوره گذشته ۱۵۰درصد افزایش یافته است. همچنین سود خالص هر سهم به ۲۵۰ریال رسید.


«شفن»: بنابر صورت مالی یک ساله منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، شرکت پتروشیمی فن آوران، در این مدت حدود ۶هزار میلیارد تومان سود خالص کسب کرده است و سود خالص هر سهم این شرکت ۶۳,۱۰۰ریال رقم خورده است.


«خرینگ»: شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۳۰ را منتشر کرد که طبق آن این شرکت طی این مدت حدود ۱۳ هزار و ۱۰۰میلیارد تومان سود خالص، شناسایی کرده ‌است که بیش از دو برابر سال گذشته است.


«کگل»: سود خالص شرکت مهندسی ساختمان و تاسیسات راه آهن، در ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، با ۳۹درصد کاهش به سه میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان رسید. همچنین سود خالص هر سهم بالاس ۲۲۸ریال رقم خورد.


«اپال»: شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس، صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۳۰ را منتشر کرد که طبق آن «اپال» طی این مدت یک میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان سود خالص، شناسایی و از ضرردهی خارج شده است.


«فولاد»: شرکت فولاد مبارکه اصفهان، صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ را منتشر کرد. «خفنر» طی یک سال گذشته ۳۲ هزار و ۸۵۰میلیارد تومان سود خالص، شناسایی کرده که نسبت به سال گذشته ۱۳۸درصد افزایش داشته است. به این ترتیب سود خالص هر سهم فولاد به ۱,۵۷۲ریال رسید.


«بورس»: طبق صورت مالی یک ساله منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، شرکت بورس اوراق بهادار تهران، در این مدت هزار و ۲۰۰میلیارد تومان سود خالص کسب کرد که نسبت به دوره گذشته ۳۴۹درصد افزایش یافته است. همچنین سود خالص هر سهم ۳,۰۰۴ریال رقم خورد.


«شتران»: سود خالص شرکت پالایش نفت تهران، در ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، با ۱۴۰درصد افزایش به هفت هزار و ۸۷۰میلیارد تومان رسید. همچنین سود خالص هر سهم شتران ۱,۰۴۹ریال رقم خورد.


«شبندر»: بنابر صورت مالی یک ساله منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، شرکت پالایش نفت بندرعباس، در این مدت بیش از ۸هزار میلیارد تومان سود خالص کسب کرده است و سود خالص هر سهم این شرکت ۲,۸۱۶ریال رقم خورده است.


«سصفها»: شرکت سیمان اصفهان، صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۳۰ را منتشر کرد که طبق آن این شرکت طی این مدت حدود ۶۸میلیارد تومان سود خالص، شناسایی کرده ‌است که نشان از افزایش ۲۲۰درصدی این مبلغ نسبت به سال گذشته دارد.


«کدما»: بر اساس صورت مالی یک ساله منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، شرکت معدنی دماوند، در این مدت ۲۱میلیارد تومان سود خالص کسب کرد که نسبت به دوره گذشته ۲۰۷درصد افزایش یافته است. همچنین سود خالص هر سهم به ۷,۱۳۲ریال رسید.


«بوعلی»: سود خالص شرکت پتروشیمی بوعلی سینا، در ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، با ۱۷۹درصد افزایش به هزار و ۹۶۰میلیارد تومان رسید. همچنین سود خالص هر سهم بوعلی ۵,۶۰۰ریال رقم خورد.


«غزر»: طبق صورت مالی یک ساله منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، شرکت زر ماکارون، در این مدت ۵۶۶میلیارد تومان سود خالص کسب کرد که نسبت به دوره گذشته ۱۶۰درصد افزایش یافته است. همچنین سود خالص هر سهم ۱,۷۷۰ریال رقم خورد.


«شاوان»: شرکت پالایش نفت لاوان، صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ را منتشر کرد. «خفنر» طی یک سال گذشته ۹۲۱میلیارد تومان سود خالص، شناسایی کرده که نسبت به سال گذشته ۲۳۰درصد افزایش داشته است. به این ترتیب سود خالص هر سهم شاوان به ۸,۰۵۸ریال رسید.


«غبهنوش»: سود خالص شرکت بهنوش ایران، در ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، با ۶۰۴درصد افزایش به ۸۹میلیارد تومان رسید. همچنین سود خالص هر سهم غبهنوش ۲,۴۷۹ریال رقم خورد.

انتهای خبر

0
0