رمزارز نیوز
1401/07/02
16:30
گسترش نفوذ شیبا در بازارهای جهانی!

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، یک شرکت پرداخت ابری مستقر در کالیفرنیا به نام Gr۴vy وارد یک مشارکت استراتژیک با… مطالعه مطلب ...

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، یک شرکت پرداخت ابری مستقر در کالیفرنیا به نام Gr۴vy وارد یک مشارکت استراتژیک با شرکت پیشرو در پردازش پرداخت‌های ارز دیجیتال، یعنی بیت‌پی (BitPay) شده است.


به این ترتیب، بازرگانان بیش از ۲۲۰ کشور جهان اکنون می‌توانند از شیبا اینو (SHIB) و ۱۴ ارز دیجیتال دیگر به عنوان روشی برای پرداخت استفاده کنند. از جمله دیگر رمزارزهای تحت پشتیبانی در این همکاری، می‌توان به بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، و استیبل کوین‌هایی مانند یواس‌دی کوین، دای و بایننس یواس‌دی، اشاره کرد. بیت‌پی در برخی کشورها از ریپل هم پشتیبانی می‌کند.


این تصمیم در پاسخ به این واقعیت گرفته شده که مصرف‌کنندگان، تمایل زیادی به پرداخت با ارزهای دیجیتال دارند. در همین راستا، لازم به ذکر است که بر اساس نتایج یک نظرسنجی انجام‌شده توسط شرکت مشاوره‌ای Deloitte، حدود ۷۵ درصد از بازرگانان آماده پذیرش پرداخت‌های رمزارزی در دو سال آینده هستند.


همچنین، گزارش‌های دیگر حاکی از آن هستند که Revolut، یک استارتاپ بانکداری دیجیتال دوستدار رمزارزها نیز، شیبا را در کنار ۲۸ ارز دیجیتال دیگر – از جمله دوج کوین، سولانا و اولانچ – به لیست دارایی‌های دیجیتال تحت حمایت خود اضافه کرده است. برای این منظور، این شرکت با ارائه‌دهنده خدمات رمزارزی Apex Crypto، همکاری می‌کند.


انتهای خبر

0
0