پارسیس تحلیل
1401/01/22
08:22
شرکت کود شيميائي اوره لردگان - نماد: #شلرد(لردگان) موضوع: شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده به استناد ماده 2 مکرر 3 دستورالعمل اجرای...

شرکت کود شیمیائی اوره لردگان - نماد: #شلرد(لردگان)


موضوع: شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده



به استناد ماده ۲ مکرر ۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع می‌رساند پیرو گزارش منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تولید به استحضار می رساند بسمه تعالی سهامداران محترم باسلام؛ احتراما پیرو نامه شماره ۴۷۳۷/۱-۱۲۳پ ل مورخ ۲۲/۱۲/۱۴۰۰ که یکی از تجهیزات شرکت با نقص فنی در بخش عایق حرارتی داخلی مواجه شده بود به استحضار می رساند با تکیه به حول و قوه الهی و حمایت های سهامداران محترم و سازمان محترم فرابورس تجهیزات فوق در زمان مقرر در مدار تولید قرار گرفته و تاکنون حمل محصولات به بنادر جنوبی و همچنین فروش و صادرات محصول کماکان ادامه داشته و شرکت در حال تحویل سهمیه داخلی به وزارت جهاد کشاورزی در قالب محصول کیسه شده و همچنین برگزاری مناقصه صادراتی می باشد. پیشاپیش بابت همکاری و مساعدت کلیه سهامداران محترم و ارکان نظارتی بویژه همکاران محترم فرابورسس کمال تشکر را دارد.



بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.



انتهای خبر

0
0