فارس نیوز
1400/06/26
15:08
تصمیم بزرگ‌ترین شرکت سینماهای زنجیره‌ای جهان برای فروش بلیت به بیت‌کوین و دیگر ارزهای مجازی

شرکت AMC که بزرگ‌ترین شرکت سینماهای زنجیره‌ای جهان به شمار می‌رود، می‌گوید تصمیم گرفته تا از این به بعد برای فروش بلیت نه تنها بیت‌کوین بلکه دیگر ارزهای مجازی جهان را قبول کند.

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس، به نقل از راشاتودی، شرکت AMC که بزرگ‌ترین شرکت سینماهای زنجیره‌ای جهان به شمار می‌رود، رسما اعلام کرد: قصد دارد در کنار بیت‌کوین دیگر ارزهای مجازی را هم قبول کند.


آدام آرون، مدیرعامل AMC در توییتر نوشته، خطاب به طرفداران ارزهای مجازی شما احتمالا می‌دانید که شرکت AMC قبلا گفته بود تا پایان سال روند فروش بلیت‌های خود به بیت‌کوین را آغاز می‌کند.


من از این طریق امروز اعلام می‌کنم که از زمانی که این روند آغاز می‌شود، ما دیگر ارزهای مجازی نظیر اتریوم، لایت‌کوین و بیت‌کوین کش را هم قبول خواهیم کرد.


ماه آگوست بود که شرکت AMC گفته بود تا پایان امسال فروش بلیت‌های خود به بیت‌کوین در آمریکا را آغاز خواهد کرد و در واقع این شرکت نخستین موسسه سینمایی بود که گزینه پرداخت به بیت‌کوین را فراهم کرده است.


AMC به دنبال آن است که از این طریق درآمد خود را که به خاطر شیوع ویروس کرونا و تعطیلی‌های مداوم در صنعت سینما آسیب دیده است را بالا ببرند.


انتهای پیام/ب


انتهای خبر

0
0