آکادمی هلاکوئی
1400/10/11
18:10
بر اساس داده های درون زنجیره ای آوالنچ، نهنگ ها در حال جمع آوری ۱۰ آلتکوین هستند

داده های جدید وب سایت نظارت بر نهنگ…

داده های جدید وب سایت نظارت بر نهنگ ها، WhaleStats، نشان می دهد که کدام دارایی های رمزارزی توسط ۱۰۰۰ نهنگ برتر آوالنچ (AVAX) جمع آوری می شوند.


با توجه به این وب سایت که اخیرا شروع به پیگیری پلتفرم های قرارداد هوشمند و رقبای اتریوم کرده است، سرمایه‌گذاران آواکس به شدت در حال جمع آوری هزاران دلار استیبل کوین و سایر آلتکوین‌ها هستند.


برترین رمزارز خریداری شده در روز گذشته توسط نهنگ‌های آواکس، استیبل کوین پلتفرم وام دهی Abradacadabra.money، با میانگین مبلغ خرید ۱۴۰۸۹ دلار است. خود آواکس با میانگین مبلغ خرید ۱۳۸۹۹ دلار در رتبه دوم قرار دارد. USDC.e و USDT.e که به ترتیب نشان‌دهنده استیبل کوین‌های USD Coin (USDC) و Tether (USDT) در بلاکچین آواکس هستند، در رتبه‌های سه و چهار قرار دارند.


در رتبه پنجم نیز رمزارز پلتفرم صرافی غیرمتمرکز پنگولین (PNG) قرار دارد در حالی که رمزارز پروتکل غیرمتمرکز واندرلند (TIME) رتبه ششم را به خود اختصاص داده است.


صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر آوالنچ، TraderJoe (JOE) در رتبه هفتم قرار دارد و پس از آن رپد اتریوم (WETH.e) و رپد بیت کوین (WBTC.e)، که توکن های بیت کوین و اتریوم هستند که از پل پروتکل آواکس استفاده می کنند. رپد آواکس (WAVAX) نیز این لیست را تکمیل می کند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: dailyhodl


انتهای خبر

0
0