اقتصاد آنلاین
1400/07/11
10:03
سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش / ثبت تقاضای ۸۰میلیارد تومانی برای فلزات اساسی

خالص سفارشات خرید سهام به ۱۷۵میلیارد تومان می‌رسد. «محصولات شیمیایی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف سفارود به ۵.۰۶درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید


اقتصاد آنلاینهانا پاکمند ؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۵۳۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۳۶۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۱۷۵میلیارد تومان می‌رسد.


تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «شکام»، «فروس» و «تاپیکو» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام صنایع شیمیایی کیمیاگر بیش از ۱۰۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. عرضه در صفوف فروش نیز در صفوف خرید «وشمال»، «کدما» و «وسرضوی» در نوبت انتظار است.


ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۳۸۰میلیارد تومان (۷۱درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۱۹۵میلیارد تومان (۵۴درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۳نماد و حجم صف‌های فروش در هشت نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت شرکت کارخانه فارسیت درود با نماد (سفارود) به ۵.۰۶درصد کل تعداد سهام آن می رسد.


«محصولات شیمیایی» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۱۶۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فلزات اساسی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۸۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» با تقاضای فروش ۴۵میلیارد تومانی همراه است.


این جدول حدود ۴۹درصد از ۸۹۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۲۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۴۴درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به دو هزار و ۹۱۵میلیارد تومان خواهد رسید.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

12

انتهای خبر

0
0