آکادمی هلاکوئی
1399/10/23
11:40
تحلیل تکنیکال لایت کوین؛ سه شنبه ۲۳ دی

اخیرا، شاهد بوده ایم که بیت کوین، اتریوم،…

اخیرا، شاهد بوده ایم که بیت کوین، اتریوم، ریپل و لایت کوین کاهش قیمت شدیدی را تجربه کرده اند. قیمت LTC قبل از شروع ریزش، یک سقف قیمت کوتاه مدت در نزدیکی سطح ۱۸۵ دلار تشکیل داد. این ارز چندین حمایت مهم را در نزدیکی ۱۶۵ دلار شکست و به یک منطقه نزولی وارد شد.


در نمودار ۴ ساعته جفت ارز LTC/USD زیر یک کانال صعودی اصلی با حمایتی در ۱۶۵ دلار یک شکست قیمت دیده شد. قیمت لایت کوین حتی حمایت ۱۵۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (۴ ساعته) را شکست.


قبل از اینکه گاوها در نزدیکی ۱۱۵ دلار وارد عمل شوند، قیمت به زیر حمایت ۱۲۵ دلاری جهش کرد. پایین ترین سطح قیمت در نزدیکی ۱۱۳ دلار تشکیل شده و در حال حاضر در حال افزایش است. بالاتر از سطح ۱۲۵ و ۱۳۰ دلار نیز یک شکست قیمت وجود داشت. قیمت لایت کوین سطح اصلاحی ۲۳.۶٪ فیبوناچی روند نزولی ۱۸۶ دلار به ۱۱۳ دلار را بازیافت و اکنون به مقاومت ۱۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (۴ ساعته) نزدیک می شود.


نمودارلایتکوین - تحلیل تکنیکال لایت کوین؛ سه شنبه 23 دی

سطح اصلاحی ۵۰٪ فیبوناچی حرکت نزولی از سقف قیمت ۱۸۶ دلار به کف قیمت ۱۱۳ دلار نیز در نزدیکی ۱۵۰ دلار قرار دارد و به عنوان یک مقاومت مهم عمل می کند.


اگر قیمت لایت کوین بالاتر از مقاومت ۱۵۰ دلاری شکسته شود، احتمال آغاز یک روند افزایشی چشمگیر برای آن وجود خواهد داشت. در این حالت، حرکت قیمت به سمت ۱۶۵ و ۱۷۰ دلار ادامه خواهد یافت.


در صورتی که این ارز نتواند سطح مقاومت ۱۵۰ دلاری را پشت سر بگذارد، احتمالا با یک پولبک دیگر مواجه می شود.


در این حالت، اولین حمایت اصلی در نزدیکی سطح ۱۳۲ دلار قرار می گیرد. هر گونه کاهش بیشتر ممکن است قیمت را در جلسات آتی به حمایت ۱۲۴ دلار برساند.


اندیکاتورهای تکنیکال


MACD چهار ساعته برای جفت ارز LTC/USD در منطقه صعودی حرکت می کند.


RSI چهار ساعته برای جفت ارز LTC/USD اکنون به سمت سطح ۵۰ در حال اصلاح است.


حمایت های اصلی: ۱۳۵ و ۱۲۴ دلار


مقاومت اصلی: ۱۵۰ و ۱۶۵ دلار



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسیولیت آن با آکادمی هلاکویی نمی باشد.


منبع: newsbtc


انتهای خبر

0
0