ارزینکس
1400/12/07
09:59
💢 مروری بر پروژه ی SPACE CRYPTO 🔘 پروژه بلاکچینیMETA SPATIAL یک دنیای مجازی و متاورس است که توسط SPATIAL STUDIOS تحقیق و توسعه یافته. این دنیای م...

💢 مروری بر پروژه ی SPACE CRYPTO



🔘 پروژه بلاکچینیMETA SPATIAL یک دنیای مجازی و متاورس است که توسط SPATIAL STUDIOS تحقیق و توسعه یافته. این دنیای مجازی از رمان‌های علمی تخیلی الهام گرفته شده و دنیا‌های مختلف و نامحدودی وجود دارد از طریق پرتال فضایی به هم متصل می‌شوند. این بازی با به کارگیری فناوری و در اکوسیستم پروژه گسترده‌ترین و معتبرترین تجربیات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.



🔘 این بازی از دو قسمت تشکیل شده :



قسمت META SPATIAL GALAXY : فضایی برای ماجراجویی است که از فیلم جنگ ستارگان الهام گرفته شده. در این بخش گیمرها می‌توانند از طریق سیستم NFT صاحب سفینه‌های فضایی و سیارات بشوند و سفرهای فضایی خوبی را تجربه کنند، گیمرها همچنین می‌توانند برای محافظت از سیاره خود با استفاده از فضاپیما به جنگ و مبارزه و کسب پول بپردازند.



قسمتMETA SPATIAL MOON:


یک فضای تخیلی و در مورد کرم چاله است که در آن گیمرها فضا بسیار پر جنب و جوش و پر از هیجان را تجربه خواهند کرد علاوه بر آن کاربران می‌توانند در بخش بتل‌رویال شرکت کنند و از نبردها و مالکیت زمین کسب درآمد نمایند.



بازیکنان با خرید یا ایجاد شخصیت‌های مبتنی بر NFT خود برای ملحق شدن به بازی در نقش‌های مختلف را می‌توانند داشته باشند. در طول بازی کاربران می‌توانند با BOSSها و به صورت چندین نفره یا تک نفره مبارزه کنند. تیمی که گیمرها می‌توانند انتخاب کنند در قالب ۵ نفره خواهد بود که می‌توانند تیم‌ها مبارزه رو در رو هم داشته باشند. پورتال‌هایی که در ابتدا اشاره شد وظایف متفاوتی دارد، بخش عمده آنها این است که کاربر می‌تواند از یک قسمت بازی سریعا به قسمت دیگر مثلا بازار یا مارکت‌پلیس برود. در این پروژه بخشی به نام SPATIAL MAKERوجود دارد که به بازیکن اجازه می‌دهد دارایی‌هایی را در دنیای بازی خودش ایجاد نماید. این بخش به هیچ گونه مهارت برنامه‌نویسی نیازی ندارد اما برای ایجاد دارایی‌های منحصر به فرد باید گرافیک و هنر را بلد بود. نکته دیگر اینکه هنرمندان برای ساختن کاراکتر‌ها باید هزینه آنها را هم با توکن پروژه بپردازدند. هر روز بازیکن می‌تواند ۵ بار به صورت رایگان در تمامی بخش‌های مختلف بازی شرکت کند و اگر بخواهد بیشتر از پنج بار بازی کند باید هزینه آن را پرداخت نمایند.



🔘 از این هزینه‌ها برای جایزه افراد برنده استفاده می‌شود.


چهار نوع میدان مبارزه وجود دارد :



-۱. مبارزه مرگبار :


در این مبارزه کاربر از زمین باید سلاح‌های مختلفی را بردارد و به نبرد برود گیمری که بیشترین آسیب را و حمله را داشته باشد به عنوان برنده انتخاب می‌شود .



-۲. نبرد تیمی :


این نبرد هم دقیقا مثل مبارزه مرگبار است با این تفاوت که به صورت گروهی انجام می‌شود.



-۳. مبارزه با BOSS:


۱۲ نبرد با BOSS انجام می‌شود که هر گیمری که بیشترین ضربه را به او وارد نماید توکن پروژه را دریافت می‌کند.



-۴. مبارزه با هوش مصنوعی :


یک گیمر مجاز است روزانه ۵ نبرد رایگان با هوش مصنوعی داشته باشد و شخص برنده توکن را دریافت می‌کند.



🔘 توکنومیک :


توکن اصلی پروژه بر اساس استاندارد BEP۲۰ ایجاد شده.


موارد مختلف استفاده از این توکن در بالا ذکر شده اما به عنوان توکن حکومتی استفاده می‌شود.


تعداد کل توکن ۳۰۰ میلیون واحد است و مارکت کپ در آن در حدود ۲۷ میلیون دلار می‌باشد بیشترین قیمتش حدود ۵ دلار بوده اما اکنون در حدود ۰.۱ دلار معامله می‌شود.


توکن پروژه از صرافی‌های پنکیک سواپ و MXC قابل خرید است.



نحوه درصد بندی :


🔰 ۱. پیش فروش : ۱.۶ درصد.



🔰 ۲. فروش خصوصی : ۸.۶ درصد.



🔰 ۳. فروش عمومی : ۱درصد.



🔰 ۴. تیم : ۱۰ درصد.



🔰 ۵. پاداش بازی : ۳۲ درصد.



🔰 ۶. مشاور : ۵ درصد.



🔰 ۷. تبلیغات : ۱۵ درصد.



🔰 ۸. توسعه‌دهندگان : ۱۴ درصد.



🔰 ۹. اکوسیستم : ۱۰ درصد.



🔘 تیم :


جناب تونی دوونگ به عنوان cmo پروژه است.


سابقه کاری :


- فارغ التحصیل رشته MBA از دانشگاه فرانسه.


- بیش از ۱۵ سال تجربه در زمینه فناوری اطلاعات و دارای تجربه در سمت‌های مدیر بازاریابی دیجیتال، مدیر ارشد بازاریابی، توسعه برند، مدیریت پروژه و مدیر اجرایی.



🔘 نام شرکت‌های سرمایه‌گذار بر روی این پروژه در عکس بالا آمده است.



🔘 | توییتر | وبسایت | یوتیوب




@ARZINEX

انتهای خبر

0
0