سهامیاب - آموزش بورس
1400/12/24
08:45
#برق_گاز_بخار ✍️در گروه عرضه برق، گاز و بخار تقاضای خوبی برای اکثر نماد‌ها شکل گرفته است. به نظر می‌رسد زمزمه‌ افزایش نرخ برق و ریزش بیش از 70 درص...

#برق_گاز_بخار



✍️در گروه عرضه برق، گاز و بخار تقاضای خوبی برای اکثر نماد‌ها شکل گرفته است. به نظر می‌رسد زمزمه افزایش نرخ برق و ریزش بیش از ۷۰ درصدی قیمت‌ها از جمله دلایل بهبود تقاضا در این صنعت باشد. البته به لحاظ بنیادی نسخه خاصی برای این نمادها نمی‌توان تجویز نمود.



🔰 از #دماوند آغاز می‌کنیم که در چند روز اخیر با رشد بیش از ۳۰ درصد همراه بوده و اکنون در یک قدمی مقاومت ۱.۶۷۰ تومانی قرار دارد. دماوند چنانچه از این سد گذر نماید، می‌تواند به مرور قیمت‌های ۱.۸۰۰ تومانی را هم ببیند.



🔰 در طرف دیگر #بکهنوج را داریم که با رشد کوچک اخیر به مقاومت ۱۱۰ تومانی رسیده است. بکهنوج گذر موفق از سد یاد شده، پتانسیل یک رشد ۱۵ درصدی دیگر را خواهد داشت.



🔰 و در آخر اشاره به #بجهرم داشته باشیم که پس از ریزش ۸۰ درصدی از سقف تاریخی خود، دو روزی است با اقبال بازار همراه شده و اکنون در یک قدمی مقاومت ۱۸۰ تومانی ایستاده است. بجهرم در صورتی که بتواند این سد را بشکند، تحت تاثیر الگوی کلاسیک دوقلوی معکوس راهی هدف ۲۰۵ تومانی خواهد شد.



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0