بورس پرس
1400/11/29
00:00
برنامه افزایش سرمایه ۲۳۳، ۱۰۰ و ۷۹ درصدی سه شرکت بورسی و فرابورسی

سه شرکت بورسی و فرابورسی از برنامه افزایش سرمایه ۲۳۳، ۷۹ و ۱۰۰ درصدی از دو محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، سه شرکت هلدینگ میدکو، بیمه معلم و ریل پرداز سیر به ترتیب از برنامه افزایش سرمایه ۲۳۳، ۷۹ و ۱۰۰ درصدی از دو محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی خبر دادند.


براین اساس، "میدکو" در نظر دارد سرمایه فعلی را از ۶ به ۲۰ هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی خواهد شد.


همچنین "ومعلم" درصدد است سرمایه فعلی را از ۴۱۹.۴ به ۷۵۰ میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی، افزایش سهم نگهداری و اخذ مجوز قبولی اتکائی، افزایش توانگری مالی و افزایش ظرفیت سرمایه گذاری خواهد شد.


در این میان، "حریل" در نظر دارد سرمایه فعلی را از ۳۷۳.۲ به ۷۴۶.۴ میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی اعمال خواهد شد تا قادر به بهبود ساختار مالی ،حفظ نقدینگی و جبران بخشی از مخارج سرمایه ای انجام شده شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0