آکادمی هلاکوئی
1401/04/21
08:10
ارائه دوره های آموزشی و کسب درآمد از رمزارزها توسط شرکت Revolut

شرکت خدمات مالی بریتانیایی Revolut، دوره های آموزشی…

شرکت خدمات مالی بریتانیایی Revolut، دوره های آموزشی جدید خود را با همکاری پولکادات، به نام «Learn and Earn» برای آموزش سرمایه گذاران در مورد رمزارزها، راه اندازی کرده است.


طبق گفته تیم رولوت، دوره های یادگیری و درآمدزایی این پلتفرم برای کمک به سرمایه گذاران در بهبود دانش خود در مورد رمزارزها، از جمله موضوعاتی مانند بلاکچین و محبوب ترین توکن ها و پروتکل ها ایجاد شده است.


مشتریان رولوت می توانند با گذراندن هر دوره و گذراندن آزمون نهایی تا سقف ۱۵ دلار پولکادات (DOT) کسب کنند.


کاربران در اولین دوره از دو دوره با «مبانی رمزارزها» آشنا خواهند شد. این دوره در مورد ارزهای رمزنگاری شده در مقابل پول فیات، سیستم غیرمتمرکز، رمزنگاری، فناوری بلاکچین و خطرات مرتبط با سرمایه گذاری در رمزارزها، در میان موضوعات دیگر بحث خواهد کرد.


از سوی دیگر، دوره دوم مبتنی بر شبکه چند زنجیره ای پولکادات است و اینکه چگونه بلاکچین ها را در وب۳، همان اینترنت غیرمتمرکز، متحد می کند. این دوره با کارت ها و ویدیوهای تعاملی همراه خواهد بود تا اطلاعاتی در مورد رمزارز بومی پولکادات، DOT، موارد استفاده سیستم حاکمیت و زنجیره ارائه دهد.


امیل آرماشین (Emil Urmashin)، مدیر کل بخش کریپتو در رولوت، در مورد ابتکار Learn and Earn صحبت کرد:


“علاقه ی زیادی از سوی مشتریان ما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رمزارزها وجود دارد. “Learn & Earn” به آن ها کمک می کند تا روندها، خطرات و فرصت های بالقوه مرتبط با کریپتو را بهتر درک کنند.”


او افزود که همکاری آنها با بخش Web۳ در پولکادات “به مشتریان کمک می کند تا با مفاهیم رمزارزها بیشتر آشنا شوند.”



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coinquora


انتهای خبر

0
0