آکادمی هلاکوئی
1400/10/26
08:50
پلتفرم Hulu درحال استخدام افراد با تخصص های Metaverse و NFT می باشد

بر اساس یک پست شغلی جدید،پلتفرم استریم Hulu…

بر اساس یک پست شغلی جدید،پلتفرم استریم Hulu به دنبال کمک برای نفوذ به رمزارزها، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و متاورس است تا “استریمرهای فردا” را هدف قرار دهد.


طبق این فهرست، پلتفرم استریم یک “مدیر بازاریابی گرایش فرهنگی” را استخدام می‌کند تا به شرکت کمک کند “به فضاهای دیگر خارج از استریم نفوذ کند”، که سابقه داشتن در “متاورس و یا پلتفرم‌های کریپتو و NFT” یک امتیاز مثبت محسوب می شود.


این شرکت به این موضوع اشاره کرد که چگونه جمعیت‌های جوان‌تر دیگر به محتواهایی به روش‌های سنتی کمتر علاقه دارند و رمزارز و متاورس را به عنوان یک بازار در حال ظهور شناسایی می‌کنند. شرکت مادر Hulu، دیزنی نیز، به روشی مشابه به متاورس نگاه می کند. در یک آگهی شغلی اخیر، این شرکت NFT و واقعیت افزوده را به عنوان روندهای فناوری نوظهور کلیدی برای تماشا شناسایی کرده است.


ورود دیزنی به رمزارزها در نوامبر (آبان-آذر) آغاز شد، زمانی که مجموعه‌های NFT “دوران طلایی” خود را سپری می کردند که دارای مالکیت معنوی از عناوین پیکسار، مارول و جنگ ستارگان خود بود که در VeVe، بازاری که بر روی بلاکچین Gochain ساخته شده بود، فروخته می‌شد.


برنامه‌های مجاور کریپتو دیزنی فراتر از NFT است، باب چاپک (Bob Chapek)، مدیرعامل، در نوامبر به CNBC گفت: “از دیزنی پلاس به‌عنوان پلتفرمی برای متاورس استفاده می‌کند.”


علاقه این مجموعه چندرسانه‌ای به NFTها همچنین می‌تواند به مکان‌های پارک فیزیکی آن نیز گسترش یابد، بر اساس یک پست شغلی اخیر از پارک‌ها، محصولات و تجربیات دیزنی به دنبال کمک برای “هدایت تلاش‌های دیزنی در فضای NFT” است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: Coindesk


انتهای خبر

0
0