بورس پرس
1400/12/23
00:00
آغاز عملیات بازارگردانی ۶، ۱۲ و ۲۴ ماهه سهام چهار شرکت فرابورسی از فردا

عملیات بازارگردانی ۶، ۱۲ و ۲۴ ماهه سهام چهار شرکت فرابورسی با دامنه مظنه چهار و یک درصد کمتر از دامنه مجاز نوسان قیمت در تابلو زرد بازار پایه از فردا آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، مدیر عملیات بازار شرکت فرابورس پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی گروه گردشگری ایرانیان مبنی بر بازارگردانی سهام دو شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان و سرمایه گذاری لقمان قابل معامله در تابلوی زرد بازار پایه اعلام کرد: بازارگردانی این نمادها با استفاده از روش مبتنی بر حراج از سه شنبه ۲۴ اسفند آغاز می شود.



همچنین پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی اکسیر سودا مبنی بر بازارگردانی سهام شرکت مواد ویژه لیا قابل معامله در تابلو زرد بازار پایه، بازارگردانی این نماد با استفاده از روش مبتنی بر حراج از سه شنبه ۲۴ اسفند آغاز می شود.



در این میان، پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی تراز ویستا مبنی بر بازارگردانی سهام شرکت بهمن دیزل قابل معامله در بازار دوم فرابورس ، بازارگردانی این نماد با استفاده از روش مبتنی بر حراج از سه شنبه ۲۴ اسفند آغاز می شود.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0