آکادمی هلاکوئی
1400/12/15
19:50
مونرو با افزایش ۹ درصدی قیمت، در بازار آلتکوین ها پیشتاز است

ارز دیجیتال مونرو (Monero) با افزایش قیمت تقریبا…

ارز دیجیتال مونرو (Monero) با افزایش قیمت تقریبا ۹ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، در حالی که تعداد بیشتری از افراد به ردیف رمزارزهای “کلاسیک قدیمی” بازگشته اند، پیشتاز رالی آلتکوین ها در بازار است. طبق گفته CoinMarketCap، رمزارز XRP نیز با رشد ۴ درصدی قیمت از این روند پیروی می کند.


علاوه بر افزایش ۲ درصدی حجم مونرو در چند ساعت اخیر، مارکت کپ آن نیز با افزایش ۵/۵ درصدی مواجه شده است.


2022 03 06 19 32 17 Monero Leads Altcoin Rally on Market with 9 Price Increase As XRP Follows - مونرو با افزایش 9 درصدی قیمت، در بازار آلتکوین ها پیشتاز است

در ابتدای ماه مارس (۱۰ اسفند) نیز مونرو با افزایش ناگهانی حجم و قیمت مواجه شد، زیرا بازیگران بازار بیشتر به سمت راه‌حل‌های «خصوصی» ارزهای دیجیتال معطوف شدند. قیمت مونرو در اوج محلی خود به ۱۷۸ دلار رسید.


ما بالاترین قیمت را برای آن در ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) مشاهده کردیم، زمانی که XMR با قیمت ۱۸۷ دلار معامله می‌شد.


اگرچه این دارایی سودهای کوتاه مدت را نشان می دهد، اما مونرو در یک روند نزولی شدید همراه با اکثر دارایی های موجود در بازار معامله می شود. طبق گفته TradingView، رمزارز XMR تقریبا ۷۰ درصد از ارزش خود را در ۳۰۰ روز گذشته از دست داده است. مونرو در ماه می (اردیبهشت) به ATH خود رسید و تقریبا با قیمت ۴۸۰ دلار معامله می‌شد.


آلتکوین های دیگر به دنبال مونرو


در حالی که مونرو به بالاترین سطح محلی دیگری می رسد، آلتکوین های دیگر مانند XRP و WAVES نیز با میانگین ۵ درصد افزایش قیمت، بهبود را دنبال می کنند. علیرغم عملکرد سوال برانگیز هر دو دارایی در بلندمدت، هر دوی آنها عملکرد مناسبی را در ماه فوریه (بهمن) با میانگین ۲۰ درصد رشد قیمت نشان داده اند.


در زمان انتشار این مقاله، مونرو با ۹ درصد افزایش قیمت در ۲۴ ساعت گذشته با قیمت ۱۶۸ دلار معامله می شود. XRP رشد ۴ درصدی را به دنبال دارد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0