ارزینکس
1400/03/09
15:21
💢 ایلان ماسک "مورد استفاده" جدیدی برای دوج‌کوین اعلام کرد 🔘 ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا ، ایده شاید خنده‌دار و عجیب ایجاد یک وان آبگرم را مطرح کرد ...

💢 ایلان ماسک "مورد استفاده" جدیدی برای دوج‌کوین اعلام کرد



🔘 ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا ، ایده شاید خنده‌دار و عجیب ایجاد یک وان آبگرم را مطرح کرد که به گرمای تولید شده توسط استخراج دوج‌کوین متکی است. این طرح توسط حساب توییتر بلاک‌فولیو-Blockfolio، رصد کننده سبدهای سهام و دارایی‌های رمزارزی، پیشنهاد شده است. دوج‌کوین از الگوریتم اثبات کار استفاده می‌کند بر‌اساس اطلاعات ByteTree ، اگرچه این کوین یک شوخی به نظر می‌رسد اما استخراج‌کنندگان آن خیلی جدی کار می‌کنند. دوج‌کوین یک ارز رمزنگاری شده مبتنی بر Scrypt است که در مقایسه با بیت‌کوین انرژی کمتری مصرف می‌کند. با توجه به مدل استخراج دوگانه، می‌توان آن را همراه با کوین‌های دیگر مانند Litecoin استخراج کرد.



🔘 گفتنی است ایده بازیافت گرمای حاصل از استخراج جدید نیست. در اوایل سال ۲۰۱۸، کارآفرین اهل چک کامیل برچا-Kamil Brejcha با جای‌گزینی بخاری‌های سنتی با سکوهای استخراج رمزارز خود برای پرورش گوجه‌فرنگی در گلخانه‌اش، خبرساز شده بود. برخی از شرکت استخراج نیز تجهیزات قابل اتصال به سیستم‌های گرمایشی مشاغل و منازل شخصی ارائه می‌دهند.



📌 منبع خبر



انتهای خبر

0
0