بورس۲۴
1400/07/20
09:12
پرداخت ۱۰۲هزار فقره تسهیلات حمایتی توسط بانک اقتصادنوین

بانک اقتصادنوین ۱۰۲ هزار و ۱۸۶ فقره تسهیلات برای حمایت از بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی، یارانه‌بگیران و مستاجران آسیب‌دیده از شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا پرداخت کرد.

پرداخت ١٠٢هزار فقره تسهیلات حمایتی توسط بانک اقتصادنوین

بورس۲۴ : بانک اقتصادنوین ۱۰۲ هزار و ۱۸۶ فقره تسهیلات برای حمایت از بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی، یارانه‌بگیران و مستاجران آسیب‌دیده از شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا پرداخت کرد.


این بانک در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود تا پایان شهریور سال جاری به دوهزار و ۳۸۰ بنگاه اقتصادی آسیب‌دیده از شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا تسهیلات حمایتی پرداخت کرد. همچنین تسهیلات اختصاص داده شده به ۱۸هزار و ۶۴۷ واحد تولیدی که تاریخ سررسید دیون آن‌ها از ابتدای اسفند ۱۳۹۸ تا پایان خرداد و تیرماه سال جاری بود، امهال شد.


در همین راستا، بانک اقتصادنوین در سال گذشته، با توجه به پاندمی کرونا و لزوم حمایت از اقشار آسیب‌پذیر ۷۹هزار و ۳۷فقره تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی به حساب سرپرستان خانوار و دوهزار و ۱۲۲فقره تسهیلات به حساب مستاجران واریز کرد.


منبع: روابط عمومی بانک اقتصاد نوین



"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0