آکادمی هلاکوئی
1400/10/26
18:50
شیبا اینو به یکی از پرفروش‌ترین رمزارز ها در بین نهنگ های اتریوم تبدیل شده است

شیبا اینو (Shiba Inu) بار دیگر به یکی…

شیبا اینو (Shiba Inu) بار دیگر به یکی از پر فروش ترین رمزارزها در بین ۱۰۰۰ کیف پول بزرگ اتریوم تبدیل شده است. این قدرت خرید ناگهانی پس از از دست رفتن جایگاه این رمزارز به عنوان بزرگترین ذخیره دلاری در کیف پول های نهنگ ها ظاهر شد.


شیبا اینو وارد ۱۰ تای برتر شد


بر اساس اطلاعات سرویس ردیابی نهنگ WhaleStats، شیبا اینو وارد لیست ۱۰ رمزارز برتر خریداری شده در میان کیف پول های بزرگ شده است. در حالی که حجم خرید در مقایسه با مقادیر متعلق به نهنگ ها ناچیز است، اما این نشان دهنده وجود علاقه به این میم کوین است.


با توجه به اندیکاتور حجم در TradingView، معامله گران مایل به معامله فعال این دارایی نیستند و سقف های بزرگتری مانند اتریوم یا بیت کوین را ترجیح می دهند. فعالیت کم معامله گران نیز می تواند به تعطیلات آخر هفته (برای بازارهای مالی سنتی) مرتبط باشد.


شیبا اینو دیگر اول نیست


در حالی که فعالیت خرید نهنگ ها یک شاخص مهم است، اما ارزش کل دارایی های نهنگ ها در آدرس های بزرگ به ۱/۵ میلیارد دلار رسیده است که منجر به افت جایگاه SHIB به رتبه دوم در کل دارایی ها شده است.


2022 01 16 18 46 03 Shiba Inu Becomes One of Most Purchased Tokens by Ethereum Whales as On Chain D - شیبا اینو به یکی از پرفروش‌ترین رمزارز ها در بین نهنگ های اتریوم تبدیل شده است

رتبه اول در اختیار FTX است که با سرمایه کلی بیش از ۱/۶ میلیارد دلاری در این جایگاه قرار گرفته است. سقوط شیبا به مقام دوم با نبرد طولانی این دو دارایی برای جایگاه اول دنبال شد. اما متاسفانه برای سرمایه‌گذاران، شیبا اینو حتی پس از ورودی تقریبا ۳۰۰ میلیون دلاری به دارایی‌های نهنگ ها، پیشتازی را از دست داد.


در زمان انتشار این مقاله، شیبا با قیمت ۰/۰۰۰۰۳ دلار و ۱/۴٪ زیان روزانه معامله می شود. به دلیل معاملات شیبا اینو در بالای منطقه حمایتی ۰/۰۰۰۰۳ دلار، ریکاوری آن هنوز به پایان نرسیده است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0