رمزارز نیوز
1401/03/26
13:30
یاهو، میزبان رویدادها و کنسرت‌های متاورسی!

یاهو (Yahoo) از فعالیت‌هایش در حوزه‌های مرتبط با متاورس و NFT در هنگ‌کنگ خبر داده است. این پلتفرم اینترنتی… مطالعه مطلب ...

یاهو (Yahoo) از فعالیت‌هایش در حوزه‌های مرتبط با متاورس و NFT در هنگ‌کنگ خبر داده است. این پلتفرم اینترنتی مستقر در امریکا گفته است که در آینده، میزبان مجموعه‌ای از رویدادها و کنسرت‌های مجازی برای ساکنان هنگ‌کنگ در متاورس دیسنترالند خواهد بود.


به گفته یاهو، در حالی که محدودیت‌های ناشی از کووید-۱۹ در این کشور سخت‌گیرانه‌تر می‌شوند، فعالیت‌های متاورسی یاهو می‌تواند جایگزین مناسبی برای انجام فعالیت‌های اجتماعی برای مردم این کشور باشد.


یاهو همچنین از راه‌اندازی یک نمایشگاه NFT به نام The Abyss of Kwun Tong با محوریت بازسازی محله تاریخی Kwun Tong در این کشور خبر داده است.


این در حالی است که به‌تازگی متا، غول رسانه‌های اجتماعی نیز یک برنامه راهبردی برای توسعه کسب‌وکارهای محلی مانند کافه‌ها، مدارس و گالری‌های هنری با استفاده از متاورس ارائه کرده است.


در حالی که شرکت‌های بزرگ، یکی پس از دیگری به متاورس روی می‌آورند، شرکت مشاوره بین‌المللی McKinsey طی گزارشی، پیش‌بینی کرده است که سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در متاورس تا سال ۲۰۳۰ به پنج تریلیون دلار خواهد رسید.


در اوایل سال جاری نیز، JPMorgan، بزرگ‌ترین بانک ایالات‌متحده آمریکا با افتتاح یک دفتر مرکزی در دیسنترالند، خبرساز شد.


با انتشار این اخبار مثبت، قیمت مانا (MANA)، توکن بومی دیسنترالند با افزایش ۱۱٫۱۳ درصدی نسبت به روز گذشته به ۰٫۸۷۴۴ دلار رسیده است.


۲۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان فقط با ثبت نام در صرافی پینگی میتونی ۲۰۰ میلیون واحد بیبی دوج و ۱۰,۰۰۰ واحد لونا هدیه بگیری!


دریافت جایزه

انتهای خبر

0
0