کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران
1401/03/24
13:09
✅رشد 2هزار واحدی شاخص #بورس 📌به گزارش روابط عمومی کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران، شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری با ۲۶۱۹ واحد رشد به رقم یک م...

✅رشد ۲هزار واحدی شاخص #بورس



📌به گزارش روابط عمومی کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران، شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری با ۲۶۱۹ واحد رشد به رقم یک میلیون و ۵۷۴ هزار واحد رسید.


🔷️از سویی شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۷۷۰ واحد افزایش یافته و در رقم ۴۲۹ هزار و ۹۳۰ واحد متوقف شد. معامله گران در این بازار ۵۹۱ هزار معامله به ارزش ۴۴ هزار و ۸۳۲ میلیارد ریال انجام دادند.


🔷️لازم به ذکر است که توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، فولاد خوزستان و پتروشیمی نوری نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل ملی صنایع مس ایران و پالایش نفت تبریز نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس ایجاد کردند.


🔷️شاخص کل #فرابورس نیز طی معاملات روز جاری با افزایش۵۹ واحدی به رقم ۲۱ هزار و ۴۸۱ واحد رسید، فعالان در این بازار ۲۶۲ هزار معامله به ارزش ۵۵ هزار و ۴۷ میلیارد ریال انجام دادند.


🔷️گفتنی است که بیمه پاسارگاد، آهن و فولاد غدیر ایرانیان و تولید نیروی برق دماوند نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سنگ آهن گوهرزمین و پلیمر آریاساسول نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس ایجاد کردند.



انتهای خبر

0
0