اخبار اکس نوین
1400/07/03
12:40
مدیرعامل ریپل تنها با یک شرط با کمیسیون بورس توافق خواهد کرد

اکس نوین: برد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل در مصاحبه اخیر خود با فاکس بیزنس اعلام کرد که تمایل دارد در صورتی که «اطمینان کاملی» در رابطه با XRP وجود داشته باشد، با کمیسیون بورس توافق نماید. وی در این رابطه گفت: تا آنجا که می توانیم می خواهیم با کمیسیون بورس مسیری سازنده رو به جلو پیدا کنیم. هرچند هیچ سناریویی برای حل و فصل و توافق با کمیسیون بورس وجود ندارد مگر اینکه اطمینان کاملی در رابطه با XRP در آینده وجود داشته باشد. ریپل مصمم است که بازار و قاضی پرونده را با کاربردهای ارز دیجیتال بومی خود آشنا کند. وی افزود: ما دید روشنی داریم که نشان می…

اکس نوین : برد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل در مصاحبه اخیر خود با فاکس بیزنس اعلام کرد که تمایل دارد در صورتی که «اطمینان کاملی» در رابطه با XRP وجود داشته باشد، با کمیسیون بورس توافق نماید.


وی در این رابطه گفت:


تا آنجا که می توانیم می خواهیم با کمیسیون بورس مسیری سازنده رو به جلو پیدا کنیم. هرچند هیچ سناریویی برای حل و فصل و توافق با کمیسیون بورس وجود ندارد مگر اینکه اطمینان کاملی در رابطه با XRP در آینده وجود داشته باشد.


ریپل مصمم است که بازار و قاضی پرونده را با کاربردهای ارز دیجیتال بومی خود آشنا کند. وی افزود:


ما دید روشنی داریم که نشان می دهد XRP چگونه می تواند ابزاری فوق العاده قدرتمند باشد. افراد زیادی در جامعه ارز دیجیتال و جامعه XRP کارهای شگفت انگیزی با این ارز انجام می دهند.


گارلینگهاوس در این مصاحبه اظهار داشت که لجر XRP فناوری منبع باز و غیرمتمرکز بوده که از پیش از ایجاد شرکت وجود داشته است و آن را با نفت و طلا مقایسه کرد.


به گفته گارلینگهاوس، اظهارات مبهم کمیسیون بورس در رابطه با اتریوم نشان دهنده عدم شفافیت و وضوح قوانین است. وی مدعی است که کمیسیون بورس از وضعیت اوراق بهادار بودن این ارز عقب نشینی کرده است.


مدیرعامل شرکت ریپل به اظهارات اخیر گری گنسلر که بازار ارزهای دیجیتال را غرب وحشی خوانده بود واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد علیرغم نبود وضوح مقررات، این بازار در حال حاضر تحت نظارت است. وی افزود:


بازار کریپتوکارنسی تحت کنترل است. کمیسیون بورس ممکن است قدرت بیشتری در این زمینه بخواهد.


منبع u.today


انتهای خبر

0
0