رمزارز نیوز
1401/05/25
15:30
نشانه‌های صعود این دو رمزارز از نگاه تحلیل‌گر معروف!

یک تحلیلگر معروف ارزهای دیجیتال که از نزدیک بازار را دنبال می‌کند، می‌گوید که شبکه غیرمتمرکز اوراکل چین لینک… مطالعه مطلب ...

یک تحلیلگر معروف ارزهای دیجیتال که از نزدیک بازار را دنبال می‌کند، می‌گوید که شبکه غیرمتمرکز اوراکل چین لینک (Chainlink) و یک آلت کوین مبتنی بر اتریوم برای صعود قیمت آماده شده‌اند.


مایکل ون دی پوپ به ۶۲۲۰۰۰ دنبال‌کننده‌اش در توییتر گفت که رشد ۳۵ درصدی اخیر چین لینک هنوز هم تمام نشده و این رمزارز در مسیر رسیدن به هدف قیمتی بالقوه ۱۲ دلاری است که ۳۷ درصد از قیمت‌های فعلی بالاتر است. البته در این مسیر، انتظار می‌رود که قیمت ۸ دلار را به حمایت تبدیل کرده و سپس ۱۲ دلار را هدف قرار دهد.


به گفته ون دی پوپ، ارز دیجیتال سلر نتورک (CELR) نیز در یک روند صعودی آشکار قرار دارد و افزایش ۳۰ درصدی برای آن مورد انتظار است. وی هدف قیمتی این رمزارز را رسیدن به ۰.۰۳۴ دلار می‌داند. در زمان نگارش این خبر، CELR با قیمت ۰.۰۰۲۶ دلار معامله می‌شود که در هفت روز گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.


این تحلیلگر همچنین می‌گوید که بیت کوین در حال تثبیت قیمت خود است و فرصت‌هایی را برای خریداران نزدیک به منطقه ۲۳۰۰۰ دلاری ایجاد می‌کند.


انتهای خبر

0
0